loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو,کد آهنگ پیشواز همراه اول بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو ,دانلود آهنگ بیکلام

حسین بازدید : 75 یکشنبه 12 خرداد 1398


دانلود آهنگ جدید بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو,کد آهنگ پیشواز همراه اول بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو ,دانلود آهنگ بیکلام بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو,بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو,دانلود آهنگ بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو با کیفیت 320,متن آهنگ بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو ,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

حالا بیا اینجا بیا اینجا بیا اینجا اونجا نه (۴)
بیا بیا بیا با من باشو
تموم لحظه های من با شو
چه کنم که بی تو دلتنگم
بیا بیا بیا دیگه پاشو
همش بهم میگی اینا همه عادت
چرا دل کندن واسه تو انقدر راحته
چرا چرا چرا مگه مگه با کی هستی

 بیا اینجا



آخه دل کوچیکت به کی به کی بستی
تو که عاشق من بودی منو دوست داشتی
چرا چی شد یهو تنهام گذاشتی
حالا بیا اینجا… .
از روزی که رفتی میدونستم چی میشه
میدونستم بر میگردی واسه ی همیشه
چرا رفتی که تو اینطوری بخوای برگردی
همین مونده بهم بگی که چقدر نامردی (۲)
نکنه میخوای حرف تو باورم بشه که میخوای واسه ی من بمونی.
حالا بیا اینجا… .


منبع:
mynextmelody.ir







برچسب ها دانلود آهنگ جدید بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو کد آهنگ پیشواز همراه اول بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو کد آهنگ پیشواز ایرانسل بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو دانلود آهنگ بیکلام بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو دانلود آهنگ بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو با کیفیت 320 متن آهنگ بیا با من باشو تموم لحظه های من با شو دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو