loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ بیا برس به دادم,    متن آهنگ برس به دادم ندیدی تا کجا ادامه دادم,    متن اهنگ علی لهراسبی کجایی عشقم بیا برس به دادم,    متن آ

حسین بازدید : 33 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399


,    متن اهنگ بیا برس به دادم
,    متن آهنگ برس به دادم ندیدی تا کجا ادامه دادم
,    متن اهنگ علی لهراسبی کجایی عشقم بیا برس به دادم
,    متن آهنگ برس به دادم علی لهراسبی
,    متن آهنگ برس به دادم ندیدی بی تو تا کجا ادامه دادم
,    متن اهنگ بیا برس به دادم اگه میشنوی صدامو
,    متن اهنگ بی معرفت علی لهراسبی
,    متن اهنگ خداحافظ علی لهراسبی
,    اهنگ برس به دادم
,    اهنگ بیا برس به دادم میشنوی صدامو
,    متن اهنگ برس به دادم ببین واسم چی مونده
,    متن آهنگ بی معرفت کی تورو اینجوری دیوونه کرد
,    متن اهنگ برس به دادم ندیدی تا کجا ادامه دارم
,    متن اهنگ
,   

دستم از دستای تو دور موند چون چشم دنیا شور بود خنده هام بعد تو بی روح شد درد تو قد یه کوه شد
چه شدش بی معرفت کی تو رو اینجوری دیوونه کرد اون قلبه سنگیه بی رحم بی درد هی تو رو هی دور و دورتر میکرد

برس به دادم ندیدی بی تو تا کجا ادامه دادم نشد بدونه تو بیا برس به دادم نیومدی دیگه نیا تمومه کارم
کجایی عشقم نشد بگم نرو دلم نیومد هر بار بگم نرو که بند اومد زبونم انگار کجایی عشقم بیا برس به دادم

تکست آهنگ خداحافظ علی لهراسبی

خداحافظ همیشه یادتم با عشق خداحافظ دلم همیشه همراهته
خداحافظ برو هواتو دارم من خداحافظ نذار بلرزه باز قلبم

برس به دادم ندیدی بی تو تا کجا ادامه دادم نشد بدونه تو بیا برس به دادم نیومدی دیگه نیا تمومه کارم
کجایی عشقم نشد بگم نرو دلم نیومد هر بار بگم نرو که بند اومد زبونم انگار کجایی عشقم بیا برس به دادم

**







برچسب ها متن اهنگ بیا برس به دادم متن آهنگ برس به دادم ندیدی تا کجا ادامه دادم متن اهنگ علی لهراسبی کجایی عشقم بیا برس به دادم متن آهنگ برس به دادم علی لهراسبی متن آهنگ برس به دادم ندیدی بی تو تا کجا ادامه دادم متن اهنگ بیا برس به دادم اگه میشنوی صدامو متن اهنگ بی معرفت علی لهراسبی متن اهنگ خداحافظ علی لهراسبی اهنگ برس به دادم اهنگ بیا برس به دادم میشنوی صدامو متن اهنگ برس به دادم ببین واسم چی مونده متن آهنگ بی معرفت کی تورو اینجوری دیوونه کرد متن اهنگ برس به دادم ندیدی تا کجا ادامه دارم متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو