loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به قلب خستم دست نزن,    دانلود آهنگ حرف نزن از علی عبدالمالکی با کیفیت 320,    دانلود اهنگ با من از عشق

حسین بازدید : 41 یکشنبه 21 مهر 1398


,   
,    دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به قلب خستم دست نزن
,    دانلود آهنگ حرف نزن از علی عبدالمالکی با کیفیت 320
,    دانلود اهنگ با من از عشقت حرف نزن نزن از عارف
,    دانلود اهنگ قدیمی بامن از عشقت حرف نزن نزن
,    دانلود آهنگ اخم نکن اخم به چشمات نمیاد
,    دانلود آهنگ با من از عشقت حرف نزن قدیمی
,    دانلود آهنگ با من از عشقت حرف نزن مرتضی اشرفی
,    اهنگ تو قلب من نشستی قلب منو شکستی با گیتار
,    اهنگ بامن از عشقت حرف نزن از عارف

,   

https://nicmusic.net/1392/11/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AD%D8%B1%D9%81-%D9%86%D8%B2%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9%DB%8C/

با من از عشقت حرف نزن نزن نزن
ابرای غم رو پس نزن نزن نزن
به قلب خستم دست نزن نزن نزن وای نزن

اخماتو وا کن اخم به چهرت نمیاد
گریه رو بس کن گریه به چشمات نمیاد
دروغه حرفات زندگیمو دادی به باد

تو قلب من نشستی قلب منو شکستی
تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

تو قلب من نشستی قلب منو شکستی
تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

با من از عشقت حرف نزن نزن نزن
ابرای غم رو پس نزن نزن نزن
به قلب خستم دست نزن نزن نزن وای نزن

اخماتو وا کن اخم به چهرت نمیاد
گریه رو بس کن گریه به چشمات نمیاد
دروغه حرفات زندگیمو دادی به باد

تو قلب من نشستی قلب منو شکستی
تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

تو قلب من نشستی قلب منو شکستی
تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

با من از عشقت حرف نزن نزن نزن
ابرای غم رو پس نزن نزن نزن
به قلب خستم دست نزن نزن نزن وای نزن

اخماتو وا کن اخم به چهرت نمیاد
گریه رو بس کن گریه به چشمات نمیاد
دروغه حرفات زندگیمو دادی به باد

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به قلب خستم دست نزن دانلود آهنگ حرف نزن از علی عبدالمالکی با کیفیت 320 دانلود اهنگ با من از عشقت حرف نزن نزن از عارف دانلود اهنگ قدیمی بامن از عشقت حرف نزن نزن دانلود آهنگ اخم نکن اخم به چشمات نمیاد دانلود آهنگ با من از عشقت حرف نزن قدیمی دانلود آهنگ با من از عشقت حرف نزن مرتضی اشرفی اهنگ تو قلب من نشستی قلب منو شکستی با گیتار اهنگ بامن از عشقت حرف نزن از عارف
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو