loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ آهی تو که عشق منی از حمید عسکری,آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم-حمید عسکری,ای تو تموم زندگیم بی تو تموم زندگیم,اهای تو که یه روز عشق منیو,اهنگ های غمناک حمید عسکری,آهای تموم زندگیم یوس

حسین بازدید : 103 پنجشنبه 02 خرداد 1398

دانلود آهنگ آهی تو که عشق منی از حمید عسکری
,
آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم-حمید عسکری
,
ای تو تموم زندگیم بی تو تموم زندگیم
,
اهای تو که یه روز عشق منیو
,
اهنگ های غمناک حمید عسکری
,
آهای تموم زندگیم یوسف زمانی
,
دانلود اهنگ اهای تو که یه روز عشق منیو,
,
آلبوم جدید حمید عسکری 96
,
متن آهنگ آهای تموم زندگیم

 

آهای تو که عشق منی
به فکر من باش یکمی
به فکر من که عاشقم ولی تو بیخیالمی
به فکر من که بعد تو خسته و بی طاقت شدم
آهای به فکرتم هنوز به فکر من باش یکمی
آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم
آهای تموم زندگیم رو به غروبــه زندگیم
آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه می کشیم
آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم
آهای تموم زندگیم رو به غروبه زندگیم
آهای تموم دلخوشیم داری تو غصه می کشیم

 

http://www.myfaza2music.net/حمید-عسکری-آهای-تو-که-عشق-منی







برچسب ها دانلود آهنگ آهی تو که عشق منی از حمید عسکری آهای تموم زندگیم بی تو تمومه زندگیم حمید عسکری ای تو تموم زندگیم بی تو تموم زندگیم اهای تو که یه روز عشق منیو اهنگ های غمناک حمید عسکری آهای تموم زندگیم یوسف زمانی دانلود اهنگ اهای تو که یه روز عشق منیو آلبوم جدید حمید عسکری 96 متن آهنگ آهای تموم زندگیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو