loading...

اهنگ جدید

,    ,    متن اهنگ از همون دست که دادی,    آهنگ از همون دست که دادی از همون دست میگیری,    از همون دست که دادی از همون دست پس میگیری, &

حسین بازدید : 43 شنبه 05 بهمن 1398


,   
,    متن اهنگ از همون دست که دادی
,    آهنگ از همون دست که دادی از همون دست میگیری
,    از همون دست که دادی از همون دست پس میگیری
,    متن آهنگ ناجی تو آدم نمیشی
,    اهنگ ناجی تو ادم نمیشی
,    تو ادم نمیشی ناجی
,    اشتباه بود که باورت کردم تا همینجاشم تحملت کردم
,    اهنگ تو ادم نمیشی
,    آهنگ اشتباه بود که باورت کردم
,    متن آهنگ

متن آهنگ تو آدم نمیشی از ناجی

از همون راه که اومدی برگرد نمیتونم نمیشه باهات سر کرد زندگی رو بهم نکن زهرتر،

az hmon rah ke aomdi brgrd nmitonm nmishh bahat sr krd zndgi ro bhm nkn zhrtr،

اشتباه بود که باورت کردم تا همینجاشم تحملت کردم برو آخه نمیشه همدردم از همون دست که

ashtbah bod ke baort krdm ta hminjashm thmlt krdm bro akhh nmishh hmdrdm az hmon dst ke

دادی از همون دست میگیری یه روز میاد تقاصه کارهاتو پس میگیری من هرکاری کردم که با من یکی شی

dadi az hmon dst migiri ye roz miad tghash karhato ps migiri mn hrkari krdm ke ba mn iki shi

ولی تهش همونی تو آدم نمیشی هرکاری کردم واست بست نبود این همه خوبی کردم حقت نبود

oli thsh hmoni to adm nmishi hrkari krdm oast bst nbod ain hmh khobi krdm hght nbod

واسه من سخت بود ازم دور شی ولی تو انگاری سختت نبود از همون دست که دادی از همون دست میگیری

oash mn skht bod azm dor shi oli to angari skhtt nbod az hmon dst ke dadi az hmon dst migiri

یه روز میاد تقاصه کارهاتو پس میگیری من هرکاری کردم که با من یکی شی ولی تهش همونی تو آدم نمیشی

ye roz miad tghash karhato ps migiri mn hrkari krdm ke ba mn iki shi oli thsh hmoni to adm nmishi

ترانه آهنگ تو آدم نمیشی از ناجی

از همون راه که اومدی برگرد نمیتونم نمیشه باهات سر کرد زندگی رو بهم نکن زهرتر،

az hmon rah ke aomdi brgrd nmitonm nmishh bahat sr krd zndgi ro bhm nkn zhrtr،

اشتباه بود که باورت کردم تا همینجاشم تحملت کردم برو آخه نمیشه همدردم از همون دست که

ashtbah bod ke baort krdm ta hminjashm thmlt krdm bro akhh nmishh hmdrdm az hmon dst ke

دادی از همون دست میگیری یه روز میاد تقاصه کارهاتو پس میگیری من هرکاری کردم که با من یکی شی

dadi az hmon dst migiri ye roz miad tghash karhato ps migiri mn hrkari krdm ke ba mn iki shi

ولی تهش همونی تو آدم نمیشی هرکاری کردم واست بست نبود این همه خوبی کردم حقت نبود

oli thsh hmoni to adm nmishi hrkari krdm oast bst nbod ain hmh khobi krdm hght nbod

واسه من سخت بود ازم دور شی ولی تو انگاری سختت نبود از همون دست که دادی از همون دست میگیری

oash mn skht bod azm dor shi oli to angari skhtt nbod az hmon dst ke dadi az hmon dst migiri

یه روز میاد تقاصه کارهاتو پس میگیری من هرکاری کردم که با من یکی شی ولی تهش همونی تو آدم نمیشی

ye roz miad tghash karhato ps migiri mn hrkari krdm ke ba mn iki shi oli thsh hmoni to adm nmishi







برچسب ها متن اهنگ از همون دست که دادی آهنگ از همون دست که دادی از همون دست میگیری از همون دست که دادی از همون دست پس میگیری متن آهنگ ناجی تو آدم نمیشی اهنگ ناجی تو ادم نمیشی تو ادم نمیشی ناجی اشتباه بود که باورت کردم تا همینجاشم تحملت کردم اهنگ تو ادم نمیشی آهنگ اشتباه بود که باورت کردم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو