loading...

اهنگ جدید

متن آهنگای خدا خودت که خوب میدونی از دلم نمیگیره نشونیبی وفا حالا دیگه نداره ذره ای محبت زبونیدل از من دیوانه برد دوسم داره آخ قسم میخوردقسم میخورد که من دلم از دل تو جدا نمیشهپرنده اسیر تو از قفسش ره

حسین بازدید : 71 چهارشنبه 01 خرداد 1398



متن آهنگ
ای خدا خودت که خوب میدونی از دلم نمیگیره نشونی

بی وفا حالا دیگه نداره ذره ای محبت زبونی

دل از من دیوانه برد دوسم داره آخ قسم میخورد

قسم میخورد که من دلم از دل تو جدا نمیشه

پرنده اسیر تو از قفسش رها نمیشه


تکست آهنگ قسم 

 

خبر میده گل قاصد بهار اومد به صحرا خداوندا بکن کاری دلم نمونه تنها

دلم نمونه تنها

دل از من دیوانه برد دوسم داره وای قسم میخورد

قسم میخورد که من دلم از دل تو جدا نمیشه










http://mynextmusic.ir







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل ای خدا خودت که خوب میدونی از دلم نمیگیره نشونی دانلود آهنگ ای خدا خودت که خوب میدونی از دلم نمیگیره نشونی با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید ای خدا خودت که خوب میدونی از دلم نمیگیره نشونی ای خدا خودت که خوب میدونی از دلم نمیگیره نشونی دانلود آهنگ بیکلام ای خدا خودت که خوب میدونی از دلم نمیگیره نشونی دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ ای خدا خودت که خوب میدونی از دلم نمیگیره نشونی کد آهنگ پیشواز همراه اول ای خدا خودت که خوب میدونی از دلم نمیگیره نشونی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو