loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ بهنام صفوی برای قلب عاشقم,    دانلود آهنگ رفیق نیمه راه بهنام صفوی 320,    بهنام صفوی اگه میبینی ساکتم چیزی به روت نمی

حسین بازدید : 79 جمعه 27 اردیبهشت 1398


,    
,    دانلود اهنگ بهنام صفوی برای قلب عاشقم
,    دانلود آهنگ رفیق نیمه راه بهنام صفوی 320
,    بهنام صفوی اگه میبینی ساکتم چیزی به روت نمیارم
,    متن آهنگ بهنام صفوی اگه میبینی ساکتم
,    اهنگ اگه میبینی ساکتم چیزی به روت نمیارم
,    آهنگ یکی که صاف و ساده مرتضی پاشایی
,    غرور بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ اسمش عشقه

 

متن آهنگ رفیق نیمه راه بهنام صفوی

برای قلب عاشقم ، لاف صداقتو نزن
خودت می دونی که دیگه رو شده دستت واسه من
فکر کردی این بار می تونم که بگذرم از اشتباهت
وقتی پر از دو روی ، تو اون دوتا چشم سیات
فکر کردی این بار می تونم که بگذرم از اشتباهت
وقتی پر از دو روی ، تو اون دوتا چشم سیات
با اون همه خاطره باز می خوام فراموشت کنم
می شکنم اما این دفعه برنده ی بازی منم
می خوام ازت جدا بشم ، یه ذره تنها بمونی
رفیق نیمه راه من ، دیره واسه پشیمونی
فکر می کنی نمی دونم ، چشات پر از دو رنگیه
می خوای بگم که این روزها دلت کجاست ، پیش کیه
اگه می بینی ساکتم ، چیزی به روت نمیارم
بدون که ارزش نداری ، مردی دیگه تو باورم
با اون همه خاطره باز می خوام فراموشت کنم
می شکنم اما این دفعه برنده ی بازی منم
می خوام ازت جدا بشم ، یه ذره تنها بمونی
رفیق نیمه راه من ، دیره واسه پشیمونی
با اون همه خاطره باز می خوام فراموشت کنم
می شکنم اما این دفعه برنده ی بازی منم
می خوام ازت جدا بشم ، یه ذره تنها بمونی
رفیق نیمه راه من ، دیره واسه پشیمونی

 

 

https://bia4music.ir

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ بهنام صفوی چرا اینقدر نگاهت بی قراره دانلود موزیک ویدیو بهنام صفوی طاقت ندارم متن آهنگ طاقت ندارم بهنام صفوی آهنگ بهنام صفوی دل خسته جدایی از تو سخته ولی میرم بهنام صفوی سرطان بهنام صفوی آرامش دانلود آهنگ بهنام صفوی تمنا بیماری بهنام صفوی دانلود اهنگ بهنام صفوی برای قلب عاشقم دانلود آهنگ رفیق نیمه راه بهنام صفوی 320 بهنام صفوی اگه میبینی ساکتم چیزی به روت نمیارم متن آهنگ بهنام صفوی اگه میبینی ساکتم اهنگ اگه میبینی ساکتم چیزی به روت نمیارم آهنگ یکی که صاف و ساده مرتضی پاشایی غرور بهنام صفوی دانلود آهنگ اسمش عشقه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو