loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ بهنام صفوی قرار نبود,    دانلود آهنگ قرار نبود آرشاویر پارسیان,    دانلود آهنگ ترکی قرار نبود چشمای من خیس بشه,    قرار نبو

حسین بازدید : 71 جمعه 27 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ بهنام صفوی قرار نبود
,    دانلود آهنگ قرار نبود آرشاویر پارسیان
,    دانلود آهنگ ترکی قرار نبود چشمای من خیس بشه
,    قرار نبود چشمای من خیس بشه ترکی
,    آهنگ محلی قرار نبود چشمای من خیس بشه
,    دانلود آهنگ قرار نبود علیرضا طلیسچی با لینک مستقیم
,    دانلود اهنگ قرار نبود با کیفیت 320
,    آهنگ آرشاویر پارسیان به نام قرار نبود
,    پخش انلاین اهنگ قرار نبود

ساعت مچیمو برمیدارم
دو سه شاخه گل رز میگیرم
همیشه روز قرارم با تو
لحظه ای هزار دفعه میمیرم
من سلیقه ی تورو میدونم
پیرهنی که دوس داری پوشیدم
ساعتو پیرهنو گل چیزی نیست
جونمم پای نگاهت میدم

ترانه آهنگ اولین قرار از بهنام صفوی

بعضی وقتا اونقدر هول میشم
که به رفتار خودم میخندم
جلو آینه دستو پام میلرزه
دکمه هامو جا به جا میبندم
هنوزم روز قرارم باتو
حسه اولین قرارو دارم
وقتی رو به روی من میشینی
مگه میشه از تو چشم بردارم

آی مهربونم

Ay Mehrabonam

آروم جونم

Aroom Jonam

تو به من زندگی دادی

To be man zendegi dadi

من به تو مدیونم

Man be to madyonam

آی مهربونم

Ay Mehrabonam

آروم جونم

Aroom Jonam

تو به من زندگی دادی

To be man zendegi dadi

من به تو مدیونم

Man be to madyonam

ازت ممنونم

Azat mamnonam

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ بهنام صفوی قرار نبود دانلود آهنگ قرار نبود آرشاویر پارسیان دانلود آهنگ ترکی قرار نبود چشمای من خیس بشه قرار نبود چشمای من خیس بشه ترکی آهنگ محلی قرار نبود چشمای من خیس بشه دانلود آهنگ قرار نبود علیرضا طلیسچی با لینک مستقیم دانلود اهنگ قرار نبود با کیفیت 320 آهنگ آرشاویر پارسیان به نام قرار نبود پخش انلاین اهنگ قرار نبود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو