loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ دیگه واسم مردی,    دانلود آهنگ اومدی که چی شه,    دانلود اهنگ اومدی که چی شه مرتضی اشرفی,    دانلود آهنگ حالا اومدی که چی ش

حسین بازدید : 83 جمعه 13 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ دیگه واسم مردی
,    دانلود آهنگ اومدی که چی شه
,    دانلود اهنگ اومدی که چی شه مرتضی اشرفی
,    دانلود آهنگ حالا اومدی که چی شه
,    ریمیکس اومدی که چی شه
,    دانلود اهنگ دوراتو زدی از مرتضی اشرفی
,    بام بهم زدی دوراتو زدی
,    دانلود اهنگ بمونم که چی شه وقتی جام نیست پیشت
,    رفتی دوراتو زدی برگشتی

http://www.zarabanmusic.com/songs/mehdi-kookhaei-bezar-beram

 بمونم که چی شه وقتی جام نیست پیشت
وقتی چشمات از من میره قایم میشه
بمونم که چی شه دلت چی حالیشه
این همه خواستن و تهش بره هوایی شه

بزار برم درم ببند پشت من
با این کارات داری میدی به کشتنم
بسمه این همه غم فرصت چی رو بدم
جبرانشو نمیخوام از تو رسیده به من


**
راحت بود خیالم ازت اما خیانت راحت بود واسه تو
این برا من عجیبه که به جام به یه غریبه دادی احساستو
بزار برم درم ببند پشت من

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ دیگه واسم مردی دانلود آهنگ اومدی که چی شه دانلود اهنگ اومدی که چی شه مرتضی اشرفی دانلود آهنگ حالا اومدی که چی شه ریمیکس اومدی که چی شه دانلود اهنگ دوراتو زدی از مرتضی اشرفی بام بهم زدی دوراتو زدی دانلود اهنگ بمونم که چی شه وقتی جام نیست پیشت رفتی دوراتو زدی برگشتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو