loading...

اهنگ جدید

دانلود نوحه عمه این کیه از محمد حسین شفیعی با لینک مستقیم متن این مداحی شیرازی : عمه این کیه رو نیزه قرآن میخونه چشم و ابروهاش شبیــــــه بابای منه ای پدر بگو با دخترت کی بریده ای بابا

حسین بازدید : 59 دوشنبه 03 شهریور 1399

دانلود نوحه عمه این کیه از محمد حسین شفیعی با لینک مستقیم

متن این مداحی شیرازی :

عمه این کیه رو نیزه قرآن میخونه

چشم و ابروهاش شبیــــــه بابای منه

ای پدر بگو با دخترت کی بریده ای بابا سرت

عمه ام میگه بابات رفته پیش خدا

رفته بابا ولی بگو بی من چرا

ای پدر به قربان چشات

میروی دلم تنگه برات

ای پدر بگو بگو دلم تنگه چرا

روی صورتت نشانی سنگه چرا

دانلود نوحه عمه این کیه از محمد حسین شفیعی

ای پدر مگه قهری باهام که دیگه نمیخندی برام

یا مولا حسین بگو دلم تنگه چرا

روی صورتت نشانی سنگه چرا

ای پدر مگه قهری باهام که دیگه نمیخندی برام

میگن کربلا عرش خدا رو زمینه

آرزوی ما دیدن اون سرزمینه

آقا جون دلم تنگ اومده

شیشه دلم آقا جون زیر سنگ اومده ……

دانلود مداحی با کیفیت 128

منبع ناکامان







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو