loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ قرص قمر از بهنام بانی,    دانلود قرص قمر بهنام بانی,    دانلود اهنگ قرص قمر از عهدیه,    اهنگ بهنام بانی قرص قمر, &nbs

حسین بازدید : 78 جمعه 13 اردیبهشت 1398


,    دانلود آهنگ قرص قمر از بهنام بانی
,    دانلود قرص قمر بهنام بانی
,    دانلود اهنگ قرص قمر از عهدیه
,    اهنگ بهنام بانی قرص قمر
,    موسیقی قرص قمر
,    قرص قمر ریمیکس
,    دانلود اهنگ بهنام بانی چه بخوای چه نخوای
,    خواننده بهنام بانی اهنگ قرص قمر
,    اهنگ بهنام بانی قرص قمر با متن

عاشق و در به درم تویی قرص قمرم
زده امشب به سرم که دلت را ببرم
تویی طناز دلم محرم راز دلم
بس که دل بردی ازم دلبر و ناز دلم
عاشق و در به درم تویی قرص قمرم
زده امشب به سرم که دلت را ببرم
تویی طناز دلم محرم راز دلم
بس که دل بردی ازم دلبر ناز دلم
دل دل شده دیوونه و مست
عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی
دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی
عشقو مدیون توام آره مجنون توام من مجنونو ببین که پریشون توام
تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی با تو توی دل من که نمیمونه غمی
عشقو مدیون توام آره مجنون توام من مجنونو ببین که پریشون توام
تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی با تو توی دل من که نمیمونه غمی
دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی
دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی

https://nex1music.ir/post/55742/

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود آهنگ قرص قمر از بهنام بانی دانلود قرص قمر بهنام بانی دانلود اهنگ قرص قمر از عهدیه اهنگ بهنام بانی قرص قمر موسیقی قرص قمر قرص قمر ریمیکس دانلود اهنگ بهنام بانی چه بخوای چه نخوای خواننده بهنام بانی اهنگ قرص قمر اهنگ بهنام بانی قرص قمر با متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو