loading...

اهنگ جدید

شرار عشق سوزان را تو به جان افروختیلباس بر مستی ها را تو برایم دوختیشرار عشق سوزان را تو به جان افروختیلباس بر مستی ها را تو برایم دوختیرموز این مستی ها را تو به من آموختیجواب بی مهری ها را تو به من آ

حسین بازدید : 77 جمعه 18 مرداد 1398

شرار عشق سوزان را تو به جان افروختی
لباس بر مستی ها را تو برایم دوختی
شرار عشق سوزان را تو به جان افروختی
لباس بر مستی ها را تو برایم دوختی
رموز این مستی ها را تو به من آموختی
جواب بی مهری ها را تو به من آموختی
تو به من آموختی
معلم من تو بودی معلم من تو بودی
معلم من تو بودی معلم من تو بودی

خانه عشق و ایمان را تو برایم ساختی
چهره شاد و خندان را تو برایم ساختی
عشق و شور و مستی را تو به من آموختی
راز و رمز هستی را تو به من آموختی


تو به من آموختی
معلم من تو بودی معلم من تو بودی
معلم من تو بودی معلم من تو بودی

این عشق بی کران را تو به من آموختی
پیمان جاودان را تو به من آموختی
درس مهر و وفا را
رسم عشق و صفا را
درس مهر و وفا را
رسم عشق و صفا را
تو به من آموختی
تو به من آموختی
تو به من آموختی
معلم من تو بودی معلم من تو بودی
معلم من تو بودی معلم من تو بودی

خانه عشق و ایمان را تو برایم ساختی
چهره شاد و خندان را تو برایم ساختی
عشق و شور و مستی را تو به من آموختی
راز و رمز هستی را تو به من آموختی
تو به من آموختی
معلم من تو بودی معلم من تو بودی
معلم من تو بودی معلم من تو بودی

این عشق بی کران را تو به من آموختی
پیمان جاودان را تو به من آموختی
درس مهر و وفا را
رسم عشق و صفا را
درس مهر و وفا را
رسم عشق و صفا را
تو به من آموختی
تو به من آموختی
تو به من آموختی
معلم من تو بودی معلم من تو بودی
معلم من تو بودی معلم من تو بودی







برچسب ها دانلود اهنگ معلم من تو بودی آهنگ معلم دانلود اهنگ شاد برای روز معلم اهنگ شاد برا معلم آهنگ معلم عشقم شدی دانلود آهنگ روز معلم حامد زمانی آهنگ روز معلم mp3 آهنگ شاد درباره معلم دانلود اهنگ روز معلم کودکانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو