loading...

اهنگ جدید

این دله وامونده بی تو تنها مونده اونی که میخواستم رفت دلم جا مونده باز یه کاری کردی نمیتونی برگردی تو خودت خوبی ولی خیلی به من بد کردی یکمی مغروری چرا اینقدر دوری یه جوری باهام هستی همش انگاری مجبوری

حسین بازدید : 75 چهارشنبه 21 فروردین 1398

این دله وامونده بی تو تنها مونده اونی که میخواستم رفت دلم جا مونده
باز یه کاری کردی نمیتونی برگردی تو خودت خوبی ولی خیلی به من بد کردی

یکمی مغروری چرا اینقدر دوری یه جوری باهام هستی همش انگاری مجبوری
دوسم نداری دارم شدی تو کس و کارم همیشه برنده م من نمیبازم این بارم

http://www.faratext.com

تکست آهنگ دل وامونده محسن عباسی

دست رو دست میذاری چه دلی تو داری تو بیا خستم از این آدمای تکراری
هی روانیم کردی مثله قبلا سردی خیلی وقته مثلا داری تو برمیگردی

یکمی مغروری چرا اینقدر دوری یه جوری باهام هستی همش انگاری مجبوری
دوسم نداری دارم شدی تو کس و کارم همیشه برنده م من نمیبازم این بارم

یکمی مغروری چرا اینقدر دوری یه جوری باهام هستی همش انگاری مجبوری
دوسم نداری دارم شدی تو کس و کارم همیشه برنده م من نمیبازم این بارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو