loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ دیوونه میلاد راستادLyrics Music Milad Rastad Divoonehمتن آهنگ دیوونه میلاد راستادترانه و شعر آهنگ دیوونه میلاد راستاددیوونه عوض شدی تو به خاطر کی دیوونه اندازه ی شهر قدم زدم من تو این خونه دی

حسین بازدید : 73 یکشنبه 23 تیر 1398






متن آهنگ دیوونه میلاد راستاد

Lyrics Music Milad Rastad Divooneh

متن آهنگ دیوونه میلاد راستاد

ترانه و شعر آهنگ دیوونه میلاد راستاد

دیوونه عوض شدی تو به خاطر کی دیوونه اندازه ی شهر قدم زدم من تو این خونه دیوونه
دیوونه چشماتو باز کن ببین که از من چی می مونه
به غیر من کی بگو که قدرتو میدونه خدا میدونه

کی مثله من آخه برات موهاتو میبافه چشات وقتی میره رو هم برات لالاییه آخه
کی مثله من آخه برات موهاتو میبافه واسه من هیچ کسی دیگه نمیشه مثله تو آخه



تکست آهنگ دیوونه میلاد راستاد

شکستم خورده های من ازم یه دونه مرد ساخته
که واسه بردن چشمات تمومه زندگیشو باخته

کی مثله من آخه برات موهاتو میبافه چشات وقتی میره رو هم برات لالاییه آخه
کی مثله من آخه برات موهاتو میبافه واسه من هیچ کسی دیگه نمیشه مثله تو آخه

کی مثله من آخه برات موهاتو میبافه چشات وقتی میره رو هم برات لالاییه آخه
کی مثله من آخه برات موهاتو میبافه واسه من هیچ کسی دیگه نمیشه مثله تو آخه





منبع فراتکست







برچسب ها دیوونه میلاد راستاد تکست آهنگ کد آهنگ پیشواز دیوونه میلاد راستاد ایرانسل متن آهنگ دیوونه میلاد راستاد شعر اهنگ دیوونه میلاد راستاد تکست اهنگ دیوونه میلاد راستاد متن آهنگ متن ترانه دیوونه میلاد راستاد دانلود آهنگ دیوونه میلاد راستاد کد آهنگ پیشواز دیوونه میلاد راستاد همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو