loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو ,دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو,دانلود آهنگ دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید دیگه خ

حسین بازدید : 89 جمعه 16 فروردین 1398

دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو ,دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو,دانلود آهنگ دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو با کیفیت 320,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو,متن آهنگ دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو ,دانلود آهنگ,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو ,دانلود آهنگ بیکلام دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو,

 

دانلود آهنگدیگه خستم برو پشت سرت ببند درو

تو که میری چقد دیگه بهت بگم نرو

دیگه از حفظ شدم من دروغای تورو

 

♬♫♪ اونکه میزد حرف آخرش هم رفت منو تنها گذاشت واسم هیچی نزاشت اونکه میگفت نمیشه ولی خب میشد ♬♫♪

♬♫♪ دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو تو که میری چقدر دیگه بهت بگم نرو دیگه از حفظ شدم من دروغای تو رو ♬♫♪

♬♫♪ برمیگرده یه روز ولی خب دیره دله من مثله خودش یه جا گیره برمیگرده ،ولی من نمیخوامش ♬♫♪

♬♫♪ هر چی هم بگه نمیشم دیگه من خامش برمیگرده ولی ساکته دیگه ♬♫♪

اون شیمونه خیلی هیچی نمیگه برمیگرده ولی دیگه خب دیره اون روزی که من شدم یه آدم دیگه ♬♫♪

♬♫♪ دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو تو که میری چقدر دیگه بهت بگم نرو دیگه از حفظ شدم من دروغای تو رو ♬

 

http://ir-media.ir







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو دانلود آهنگ دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو متن آهنگ دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو دانلود آهنگ Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو دانلود آهنگ بیکلام دیگه خستم برو پشت سرت ببند درو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو