loading...

اهنگ جدید

اصلا منو ندید کجا گمش کردم,دانلود آهنگ اصلا منو ندید کجا گمش کردم با کیفیت 320,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل اصلا منو ندید کجا گمش کردم ,دانلود آهنگ جدید اصلا منو ندید کجا گمش کردم,متن آهنگ اص

حسین بازدید : 99 یکشنبه 11 فروردین 1398

اصلا منو ندید کجا گمش کردم,دانلود آهنگ اصلا منو ندید کجا گمش کردم با کیفیت 320,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل اصلا منو ندید کجا گمش کردم ,دانلود آهنگ جدید اصلا منو ندید کجا گمش کردم,متن آهنگ اصلا منو ندید کجا گمش کردم ,دانلود آهنگ بیکلام اصلا منو ندید کجا گمش کردم,متن آهنگ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول اصلا منو ندید کجا گمش کردم ,

 

دانلود اهنگ اصلا منو ندید کجا گمش کردم
ثانیه ها مردن نشد بگم برگرد 
فقط نگاش کردم
منکه واسه خاطرش از همه گذشتمو
خط زدم گذشتمو
با دلم دلش نبود اون از اول قصه
پا به پام نذاشته بود

متن آهنگ تو که غمت نبود از رها سیف

از پیش من گذشت اصلا منو ندید
کجا گمش کردم
ثانیه ها مردن نشد بگم برگرد
فقط نگاش کردم
من که واسه خاطرش از همه گذشتم و
خط زدم گذشتمو با دلم دلش نبود
اون از اول قصه پا به پام نذاشته بود
نزاشته بود
برات یه اتفاق بود مثه سوء تفاهم
ولی منو شکست داد همه حرفای مردم

چند سال باید بگذره تا دوباره روبراه شم
تو که غمت نبود بخوام ازت جدا شم
چرا نمیتونم مثل خودت باشم
چرا نمیشه لعنتی میگی میری به چه قیمتی
حالم بده بسه بذار این همه دوریو کنار
این دفعه رو طاقت بیار دیگه منو تنهام نزار
برات یه اتفاق بود مثه سوءتفاهم
ولی منو شکست داد همه حرفای مردم
چند سال باید بگذره تا دوباره روبراه شم
تو که غمت نبود بخوام ازت جدا شم

 

https://deltaseda.xyz/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها اصلا منو ندید کجا گمش کردم دانلود آهنگ اصلا منو ندید کجا گمش کردم با کیفیت 320 Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل اصلا منو ندید کجا گمش کردم دانلود آهنگ جدید اصلا منو ندید کجا گمش کردم متن آهنگ اصلا منو ندید کجا گمش کردم دانلود آهنگ بیکلام اصلا منو ندید کجا گمش کردم متن آهنگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول اصلا منو ندید کجا گمش کردم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو