loading...

اهنگ جدید

دانلود مداحی منو دل کندن از عبدالرضا هلالی با لینک مستقیم و کیفیت 320 سبک موزیک : دانلود نوحه جدید متن آهنگ : من و دل کندن از دلبر محاله دلم با دلبرم در شور و حاله با این آقا به این خوبی ندونم

حسین بازدید : 31 شنبه 08 شهریور 1399

دانلود مداحی منو دل کندن از عبدالرضا هلالی با لینک مستقیم و کیفیت 320

سبک موزیک : دانلود نوحه جدید

متن آهنگ :

من و دل کندن از دلبر محاله

دلم با دلبرم در شور و حاله

با این آقا به این خوبی ندونم

کی گفته کربلا رفتن خیاله

دمادم این دعا ورد زبانم

ببینم کربلا را تا جوانم

درون سینه آسایش ندارم

نیستان را به آتش می کشانم

ببین آشفته گشته وضع و حالم

دگر بشکسته بالم پس ننالم

زبس که فکر دیدار تو هستم

حریم تو شده فکر و خیالم

دل من بیقرار کربلاته

همه میگن بهشت ایوون طلاته

دیگه اینجوری عادت کردم آقا

دیگه کرببلام تو روضاهاته

کرامت می کنی با یک اشاره

رخ تو آسمون چشمات ستاره

واسه لطف نگاه مهربونت

غریب وآشنا فرقی نداره

منبع ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو