loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ گل ناز دارم,    دانلود اهنگ گل ناز دارم مهرنوش مختاری,    دانلود آهنگ گل ناز دارم مسعود بختیاری 320,    متن آهنگ گل ناز دار

حسین بازدید : 85 سه شنبه 23 بهمن 1397


,    دانلود اهنگ گل ناز دارم
,    دانلود اهنگ گل ناز دارم مهرنوش مختاری
,    دانلود آهنگ گل ناز دارم مسعود بختیاری 320
,    متن آهنگ گل ناز دارم معین
,    دانلود موزیک ویدیو گل ناز دارم معین
,    دانلود آهنگ گل ناز دارم مهدی در استیج
,    گل ناز دارم مه شو تارم معین
,    دانلود آهنگ گل ناز دارم موسی موسوی
,    گل ناز دارم نرگس مختاری

بهار اوی وا گل گندم
مو تهنا وا درد تو مندم

ولم کردی وا دل پر دردم
دلم خینه دی ز حرفا مردم

گدی بی که وا باهار ایام، سیچه په نیائی؟
حالا دیه باور ایکنم، که تو بی بفایی!

ز ویرت رهدم، مکن وام چینون، گل نازدارم
بیو که بی تو، دیه مه رهده، ز ای شوگارم

گل ناز
گل نازدارم
ماه شبمبیا بیا که دلم برات تنگه
نمی‌دونم تا کی دلت مثل سنگه

 

بهار اومد با گل گندم
من تنها با درد [دوری] تو موندم

ولم کردی با دل پر دردم
دلم خونه دیگه از حرف‌های مردم

گفته بودی که با بهار میای، پس چرا نمیای؟
حالا دیگه باور می‌کنم که تو بی وفایی

از یادت رفتم، باهام اینجور نکن، گل نازدارم
بیا که بی تو، دیگه ماه رفته، از این شبهایم

 

 

 

https://tabtaraneh.net

 







برچسب ها دانلود اهنگ گل ناز دارم دانلود اهنگ گل ناز دارم مهرنوش مختاری دانلود آهنگ گل ناز دارم مسعود بختیاری 320 متن آهنگ گل ناز دارم معین دانلود موزیک ویدیو گل ناز دارم معین دانلود آهنگ گل ناز دارم مهدی در استیج گل ناز دارم مه شو تارم معین دانلود آهنگ گل ناز دارم موسی موسوی گل ناز دارم نرگس مختاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو