loading...

اهنگ جدید

 متن آهنگ شهر دیوونه احسان خواجه امیری یا همیشه دیر بودم یا ازم خسته شدن زودمن به هر کسی رسیدم لحظه خداحافظی بودقلبم اصلا از گذشته خاطر خوشی ندارهبکش این خاطره رو که قصد خودکشی ندارههمیشه اش

حسین بازدید : 44 پنجشنبه 11 بهمن 1397

 متن آهنگ شهر دیوونه احسان خواجه امیری

 

یا همیشه دیر بودم یا ازم خسته شدن زود
من به هر کسی رسیدم لحظه خداحافظی بود
قلبم اصلا از گذشته خاطر خوشی نداره
بکش این خاطره رو که قصد خودکشی نداره
همیشه اشتباه شده جمله هام جوابم اون نبوده که شنفتم
از وصف هرکسی گفتم عاشق نبود به اون که عاشقش شدم چیزی نگفتم
این شهر دیوونه به من یاد داد آدم که تنها باشه راحت تره


لعنت به تنهایی و دیوونگیش لعنت به راحتی که سخت میگذره


هنوزم هرجا که میرم کوچه هاش برام شکل بن بسته
یه وقتا میگم که شاید یکی دل این شهرو یه جا شکسته
خیلی حرفا با تو داشتم ولی لعنت به گریه های آخرت
منم مثل تو گریه کردم و حیف پشت سرت
همیشه اشتباه شده جمله هام جوابم اون نبوده که شنفتم
از وصف هرکسی گفتم عاشق نبود به اون که عاشقش شدم چیزی نگفتم
این شهر دیوونه به من یاد داد آدم که تنها باشه راحت تره
لعنت به تنهایی و دیوونگیش لعنت به راحتی که سخت میگذره

 
https://naslemusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ شهر دیوونه احسان خواجه امیری Download Music دانلود آهنگ بیکلام شهر دیوونه احسان خواجه امیری کد آهنگ پیشواز ایرانسل شهر دیوونه احسان خواجه امیری دانلود آهنگ شهر دیوونه احسان خواجه امیری با کیفیت 320 متن آهنگ دانلود آهنگ جدید شهر دیوونه احسان خواجه امیری شهر دیوونه احسان خواجه امیری کد آهنگ پیشواز همراه اول شهر دیوونه احسان خواجه امیری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو