loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ mp3 فردین ناجی,    دانلود آهنگ mp3 فردین ناجی دنیای با تو,    دانلود اهنگ mp3 فردین ناجی دیوونه شد,    دانلود اهنگ mp3 فردی

حسین بازدید : 21 دوشنبه 23 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 فردین ناجی
,    دانلود آهنگ mp3 فردین ناجی دنیای با تو
,    دانلود اهنگ mp3 فردین ناجی دیوونه شد
,    دانلود اهنگ mp3 فردین ناجی در رالی ایرانی
,    فردین ناجی بیوگرافی
,    فردين ناجي بيوگرافي
,    دانلود آهنگ mp3 فردین ناجی دردت به جون من
,    دانلود اهنگ mp3 یار مو بلند از فردین ناجی
,    فردین ناجی ویکی پدیا
,    دانلود آهنگ mp3 فردین ناجی

باز صبح شده و عطر ♫ تو مهمونه تو این خونه♥♫

ی دیوونه میگه با من باش ♫ چون نمیتونه بدون تو نمیمونه♥♫

به من باشه باز بهت میگم که من ♫ این احساسو به تو دارم دوست دارم♥♫

آره میخام فقط این ♫ دنیا رو با تو به من باشه♥♫

فردین ناجی دنیای با تو

چقدر نزدیکه تمام ♫ حس من بازم به این رویا♥♫

یه لحظه نگاه تو نگیر ♫ از من نگو اصلا باید حتما♥♫

چون پیشم ♫ باشی تو هر لحظه♥♫

تورو داشتن به ♫ همه دنیا می ارزه♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 فردین ناجی دانلود آهنگ mp3 فردین ناجی دنیای با تو دانلود اهنگ mp3 فردین ناجی دیوونه شد دانلود اهنگ mp3 فردین ناجی در رالی ایرانی فردین ناجی بیوگرافی فردين ناجي بيوگرافي دانلود آهنگ mp3 فردین ناجی دردت به جون من دانلود اهنگ mp3 یار مو بلند از فردین ناجی فردین ناجی ویکی پدیا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو