loading...

اهنگ جدید

  متن آهنگ ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم ,دانلود آهنگ ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم با کیفیت 320,کد آهنگ پیش

حسین بازدید : 61 سه شنبه 07 خرداد 1398

 

متن آهنگ ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم ,دانلود آهنگ ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم ,دانلود آهنگ جدید ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم,ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم,

دانلود آهنگببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم

 

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دم از عشق، بزن!●♪♫
تازه شم؛ با نفس هات…●♪♫
جنون آوره باورِ عشق؛ کنارت●♪♫
من از عرش به فرش میارم؛ این ماهوُ واست!●♪♫
پُر از خاطره اس آخر؛ عشق، کنارت●♪♫
عجب حالیه! عجب یاریه!●♪♫
تو اینجایی وُ همین کافیه…●♪♫
عجب حالیه! عجب یاریه!●♪♫
دلم عاشقِ حسِ بی تابیه●♪♫
شب از پنجره؛ ماتِ اون روی ماهت●♪♫
تو می گردی؛ دورِ من وُ روزگارم●♪♫
تو هر سمت وُ سوی جهانم که باشی●♪♫
تو رو من به هر حالتی؛ دوسِت دارم●♪♫

عجب حالیه! عجب یاریه!●♪♫
تو اینجایی وُ همین کافیه…●♪♫
عجب حالیه! عجب یاریه!●♪♫
دلم عاشقِ حسِ بی تابیه●♪♫
دم از عشق، بزن!●♪♫
تازه شم؛ با نفس هات…●♪♫
جنون آوره باورِ عشق؛ کنارت●♪♫
من از عرش به فرش میارم؛ این ماهوُ واست!●♪♫
پُر از خاطره اس آخر؛ عشق، کنارت●♪♫
عجب حالیه! عجب یاریه!●♪♫
تو اینجایی وُ همین کافیه…●♪♫
عجب حالیه! عجب یاریه!●♪♫
دلم عاشقِ حسِ بی تابیه●♪♫

https://music-fa.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها متن آهنگ ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم کد آهنگ پیشواز همراه اول ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم دانلود آهنگ ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم دانلود آهنگ جدید ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم دانلود آهنگ ببین چه حال و روزگاری دارم عجیب روزگارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو