loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ ایمان غلامی باور نمیکنم,    دانلود اهنگ خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره چقد صبر کردم ادم بشی,    خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره چقدر صب

حسین بازدید : 43 یکشنبه 07 بهمن 1397




,    دانلود اهنگ ایمان غلامی باور نمیکنم
,    دانلود اهنگ خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره چقد صبر کردم ادم بشی
,    خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره چقدر صبر کردم آدم بشی
,    ایمان غلامی سخته
,    دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مغرور
,    دارم عاشقت میشم ایمان غلامی
,    ایمان غلامی بگو
,    خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره چقد صبر کردم آدم بشی
,    دانلود آهنگ شبگرد ایمان غلامی

,   


 

باور نمیکنم اون داره میگذره
شب بی صدای اون خوابم نمیبره
این بغض ِ لعنتی امونمو بُرید
تو وقت رفتنش اشکامو هم ندید

 

 ♫♫♫

چند وقته دلت یه جای دیگست به جای دوری که ازم جداشه
چند وقته یکی گرفته جامو میخواد که بین ما فاصله باشه
چند وقته توام نداری حسی که مثه قدیما بهم داشتی
میزنی زیر اون قول و قراری که تو دل ِ من کاشتی

 ♫♫♫

با گریه های من ، هیج جای نمیرسی
هرجایی که بری تنها بی کسی
با اینکه دلخورم میفهمم حالتو
ازمن نترس دیگه میخوای بری برو

باور نمیکنم اون داره میگذره
شب بی صدای اون خوابم نمیبره
این بغض ِ لعنتی امونمو بُرید
تو وقت رفتنش اشکامو هم ندید

http://www.texahang.org







برچسب ها دانلود اهنگ ایمان غلامی باور نمیکنم دانلود اهنگ خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره چقد صبر کردم ادم بشی خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره چقدر صبر کردم آدم بشی ایمان غلامی سخته دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مغرور دارم عاشقت میشم ایمان غلامی ایمان غلامی بگو خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره چقد صبر کردم آدم بشی دانلود آهنگ شبگرد ایمان غلامی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو