loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ ایمان غلامی مگه تو نگفته بودی,    دانلود آهنگ مگه تو نگفته بودی مازیار فلاحی 320,    دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی,    اهن

حسین بازدید : 47 یکشنبه 07 بهمن 1397

,    دانلود آهنگ ایمان غلامی مگه تو نگفته بودی
,    دانلود آهنگ مگه تو نگفته بودی مازیار فلاحی 320
,    دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی
,    اهنگ ایمان غلامی گریه نکن
,    دانلود اهنگ ایمان غلامی دارم میرم
,    دانلود آهنگ ایمان غلامی اشکامو پنهونی دارم میریزم
,    ایمان غلامی خدانگهدارت
,    دانلود آهنگ ایمان غلامی ای کاش
,    دانلود البوم جدید ایمان غلامی اخرین حرفا

 

تکست و متن اهنگ ایمان غلامی فریب

مگه تو نگفته بودی منو دوس داری همیشه
ولی رفتی و نگفتی حال و روزم چی میشه
مگه تو نگفته بودی واسه تو عزیزترینم
پس چرا رفتی ندیدی که دارم بی تو می میرم


http://new-song.ir

تو رو بیشتر از خودم میخواستم…ولی افسوس که نمیفهمیدی
بهت میگم دوستت دارم
به حرفام باز میخندی
مگه تو نگفته بودی؟عشقی که میگن همینه…
توی دریا ی فریب تو عشقه من به گل میشینه

دانلود آهنگ کیفیت بالا با لینک مستقیم







برچسب ها دانلود آهنگ ایمان غلامی مگه تو نگفته بودی دانلود آهنگ مگه تو نگفته بودی مازیار فلاحی 320 دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی اهنگ ایمان غلامی گریه نکن دانلود اهنگ ایمان غلامی دارم میرم دانلود آهنگ ایمان غلامی اشکامو پنهونی دارم میریزم ایمان غلامی خدانگهدارت دانلود آهنگ ایمان غلامی ای کاش دانلود البوم جدید ایمان غلامی اخرین حرفا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو