loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ خوابم نمیبره ایمان غلامی با لینک مستقیم,    دانلود اهنگ خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره,    دانلود اهنگ خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره

حسین بازدید : 65 یکشنبه 07 بهمن 1397


,    دانلود آهنگ خوابم نمیبره ایمان غلامی با لینک مستقیم
,    دانلود اهنگ خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره
,    دانلود اهنگ خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره چقد صبر کردم ادم بشی
,    خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره چقدر صبر کردم آدم بشی
,    دارم عاشقت میشم ایمان غلامی
,    ایمان غلامی سخته
,    ایمان غلامی بگو
,    دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مغرور
,    آهنگ خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره

,   

 

 

 

باور نمیکنم اون داره میگذره شب بی صدایه اون خوابم نمیبره

این بغض لعنتی امونمو برید تو وقته رفتنش اشکامو هم ندید

چند وقته دلت یه جایه دیگست یه جایه دوری که ازم جدا شه

چند وقته یکی گرفته جامو میخواد که بینه ما فاصله باشه

چند وقته توام نداری حسی که مثه قدیما بهم داشتی

میزنی زیر اون قولو قراری که تو دله من کاشتی

شعر آهنگ جدید ایمان غلامی خوابم نمیبره

با گریه هایه من هیج جا نمیرسی

هر جایی که بری تنها و بی کسی

با اینکه دلخورم میفهمم حالتو از من نترس دیگه میخوای بری برو

باور نمیکنم اون داره میگذره

شب بی صدایه اون خوابم نمیبره

این بغض لعنتی امونمو برید

تو وقته رفتنش اشکامو هم ندید

باور نمیکنم اون داره میگذره شب بی صدایه اون خوابم نمیبره

این بغض لعنتی امونمو برید تو وقته رفتنش اشکامو هم ندید

چند وقته دلت یه جایه دیگست یه جایه دوری که ازم جدا شه

چند وقته یکی گرفته جامو میخواد که بینه ما فاصله باشه

چند وقته توام نداری حسی که مثه قدیما بهم داشتی

میزنی زیر اون قولو قراری که تو دله من کاشتی

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/22157/music-iman-gholami-khabam-nemibare.html







برچسب ها دانلود آهنگ خوابم نمیبره ایمان غلامی با لینک مستقیم دانلود اهنگ خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره دانلود اهنگ خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره چقد صبر کردم ادم بشی خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره چقدر صبر کردم آدم بشی دارم عاشقت میشم ایمان غلامی ایمان غلامی سخته ایمان غلامی بگو دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی مغرور آهنگ خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره دانلود اهنگ ایمان غلامی خوابم نمیبره خوابم نمیبره لعنتی من یادم نمیره چقد صبر کردم آدم بشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو