loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ سامان جلیلی عاشقتم میدونی,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دیوونتم امشب,    دانلود اهنگ نگو دلت با من نیست سامان جلیلی,    دانلو

حسین بازدید : 63 جمعه 05 بهمن 1397


,    دانلود اهنگ سامان جلیلی عاشقتم میدونی
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی دیوونتم امشب
,    دانلود اهنگ نگو دلت با من نیست سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ تو میدونی میتونی بمونی
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی ستاره
,    دانلود آهنگ جدید و شاد سامان جلیلی به نام آرامش
,    دانلود اهنگ موج انفجار از سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ اسمون پر ستاره سامان جلیلی
,    متن اهنگ سامان جلیلی ستاره

,   

 

نگو دلت با من نیست نگو از جنسه سنگه

بگو چشات سره چی داره با من میجنگه

این از بخته منه که همیشه پایه این عشق یه جا باید بلنگه

نگو بهم محاله تو رو به دست آوردن

منو میبری با این حرفا تا مرز مردن

اشکام از دوریه تو ریختن دیدی حتما چه آبرویی بردن

عاشقتم میدونی میتونی بمونی کنارمو

بگیری غمتو از روزگارمو تا ابد جونمو پایه تو میذارمو

دیوونتو امشب میاد من با تو رازمو دوباره از نو عشقو میسازمو

بمونی میگیری غمو از این سازمو

شعر آهنگ جدید سامان جلیلی ستاره

تو با این همه آزار آخه کجا رسیدی

منو تو چشمه مردم به رسوایی کشوندی

بگو تهش چی میشه من راضیم حتی به هر خوابی که دیدی

همین حالی که دارم تو چشمایه تو هم هست

موندن سره حرفت منو میبره از دست

نشد این اعترافو ازت پنهون کنم که چشات مثله ستارست

عاشقتم میدونی میتونی بمونی کنارمو

بگیری غمتو از روزگارمو تا ابد جونمو پایه تو میذارمو

دیوونتو امشب میاد من با تو رازمو دوباره از نو عشقو میسازمو

بمونی میگیری غمو از این سازمو

دیوونتو امشب میاد من با تو رازمو

دوباره از نو عشقو میسازمو

بمونی میگیری غمو از این سازمو

 

http://www.jenabmusic.com

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ سامان جلیلی عاشقتم میدونی دانلود اهنگ سامان جلیلی دیوونتم امشب دانلود اهنگ نگو دلت با من نیست سامان جلیلی دانلود اهنگ تو میدونی میتونی بمونی دانلود آهنگ سامان جلیلی ستاره دانلود آهنگ جدید و شاد سامان جلیلی به نام آرامش دانلود اهنگ موج انفجار از سامان جلیلی دانلود اهنگ اسمون پر ستاره سامان جلیلی متن اهنگ سامان جلیلی ستاره دانلود آهنگ سامان جلیلی عاشقتم متن اهنگ ستاره سامان جلیلی اهنگ جدید سامان جلیلی دانلود آهنگ سامان جلیلی قسم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو