loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بذارمDownload Music,یوسف زمانی اسمشو چی بذارم,دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی اسمشو چی بذارم,متن آهنگ,متن آهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بذارم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یوسف زمانی اسم

حسین بازدید : 53 سه شنبه 31 اردیبهشت 1398


متن آهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بذارم
Download Music,یوسف زمانی اسمشو چی بذارم,دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی اسمشو چی بذارم,متن آهنگ,متن آهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بذارم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یوسف زمانی اسمشو چی بذارم ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بذارم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول یوسف زمانی اسمشو چی بذارم ,دانلود آهنگ بیکلام یوسف زمانی اسمشو چی بذارم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,



همراه با دانلود آهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بذارم

Text Music Yousef Zamani Esmesho Chi Bezaram

متن اهنگ اسمشو چی بذارم یوسف زمانی

همه چی تمومه شدی مال قلبم دیگه کسی جز تو نمیخوره به دردم


با تو دیگه میشه یه شبه ره صد ساله رو رفت همه خوبیارو میخوام از ته دلم واست
همه دنیام شدی جونم …
با تو یه جوریه که هرچی که بخوامو دارم بی قراره بی قرارم با تو خوبه حالم
دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بذارم
با تو یه جوریه که هرچی که بخوامو دارم بی قراره بی قرارم با تو خوبه حالم
دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بذارم
دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی اسمشو چی بذارم با لینک مستقیم

جاتو تو دلم دیگه به هیچ کسی نمیدم چه بخوای نخوای به خاطرت از همه دست کشیدم
تو فوق العاده ای درمون و چاره ای نمیدونی ولی واسه من یه نفس دوباره ای
با تو یه جوریه که هرچی که بخوامو دارم بی قراره بی قرارم با تو خوبه حالم
دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بذارم
با تو یه جوریه که هرچی که بخوامو دارم بی قراره بی قرارم با تو خوبه حالم
دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بذارم
هرچی که بخوامو دارم بی قراره بی قرارم با تو خوبه حالم
دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بذارم
با تو یه جوریه که هرچی که بخوامو دارم بی قراره بی قرارم با تو خوبه حالم
دیگه دل ندارم دیگه با تو رو روالم نمیدونم حال الانمو اسمشو چی بذارم

دانلود اهنگ اسمشو چی بذارم






منبع: texahang.org

,متن آهنگ های یوسف زمانی,متن ترانه یوسف زمانی,Yousef zamani,textmusic,یوسف زمانی,آهنگ جدید یوسف زمانی,متن آهنگ,








برچسب ها Download Music یوسف زمانی اسمشو چی بذارم دانلود آهنگ جدید یوسف زمانی اسمشو چی بذارم متن آهنگ متن آهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بذارم کد آهنگ پیشواز ایرانسل یوسف زمانی اسمشو چی بذارم دانلود آهنگ دانلود آهنگ یوسف زمانی اسمشو چی بذارم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول یوسف زمانی اسمشو چی بذارم دانلود آهنگ بیکلام یوسف زمانی اسمشو چی بذارم دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو