loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ سامان جلیلی شریک لحظه های من,    متن اهنگ قسم سامان جلیلی,    دانلود آهنگ سامان جلیلی خیال,    دانلود آ

حسین بازدید : 77 جمعه 05 بهمن 1397


,   
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی شریک لحظه های من
,    متن اهنگ قسم سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی خیال
,    دانلود آهنگ کامل سامان جلیلی به نام تقدیر
,    سامان جلیلی تقاص
,    دانلود اهنگ به یاد رفتنت هرشب سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ دلتنگی از سامان جلیلی
,    دانلود آهنگ تو مگه قسم نخوردی سامان
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی قسم آخرت بودم
,

 

 

متن آهنگ قسم از سامان جلیلی

به یاد رفتنت هرشب به راهت خیره میمونم چه حالی دست من دادی من از لطف تو ممنونم

به بد حالی من افتادم من از تنهایی ترسیدم تقاص رفتنت رو من دارم تنهایی پس میدم

تو که پایه قسم خوردن همیشه اسممو بردی کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی

شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو تلخ میشه

sharik lahze haye man sharik ghalb ki mishe barat farghi nadasht engar ghororam bi to talkh mishe

مهم نیست برنمیگردی خاطرات تو نمیپوسه جایه تیغت رو قلب من هنوز زخمامو میبوسه

مهم نیست بی تو آینده چه دردی رو به من میده چه فرقی میکنه تقدیر چه خوابی رو واسم دیده

تو که پایه قسم خوردن همیشه اسممو بردی کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی

شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو تلخ میشه

sharik lahze haye man sharik ghalb ki mishe barat farghi nadasht engar ghororam bi to talkh mishe

ترانه آهنگ قسم از سامان جلیلی

مهم نیست برنمیگردی خاطرات تو نمیپوسه جایه تیغت رو قلب من هنوز زخمامو میبوسه

مهم نیست بی تو آینده چه دردی رو به من میده چه فرقی میکنه تقدیر چه خوابی رو واسم دیده

تو که پایه قسم خوردن همیشه اسممو بردی کسی که عاشقت بودو خودت از پا در آوردی

شریک لحظه های من شریک قلب کی میشه برات فرقی نداشت انگار غرورم بی تو تلخ میشه
sharik lahze haye man sharik ghalb ki mishe barat farghi nadasht engar ghororam bi to talkh mishe

 

https://www.bibakmusic.com/5172/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D9%82%D8%B3%D9%85.html







برچسب ها دانلود اهنگ سامان جلیلی شریک لحظه های من متن اهنگ قسم سامان جلیلی دانلود آهنگ سامان جلیلی خیال دانلود آهنگ کامل سامان جلیلی به نام تقدیر سامان جلیلی تقاص دانلود اهنگ به یاد رفتنت هرشب سامان جلیلی دانلود اهنگ دلتنگی از سامان جلیلی دانلود آهنگ تو مگه قسم نخوردی سامان دانلود آهنگ سامان جلیلی قسم آخرت بودم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو