loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ پازل بند عشقت افتاده به قلبم,    دانلود اهنگ عشقت افتاده به قلبم,    عشقت افتاده به قلبم وای از دلم,   

حسین بازدید : 41 شنبه 22 دی 1397


,   
,    دانلود آهنگ پازل بند عشقت افتاده به قلبم
,    دانلود اهنگ عشقت افتاده به قلبم
,    عشقت افتاده به قلبم وای از دلم
,    عشقت افتاده به قلبم ریمیکس
,    تو که میخندی قلبم آروم میگیره ناراحت میشی بارون میگیره
,    دانلود اهنگ کار دادی دستم
,    اهنگ دارم مست تو میشم
,    دانلود اهنگ داره چشمات کار میده دستم
,    دارم مست تو میشم ریمیکس

 

 

متن آهنگ کار دادی دستم پازل باند

عشقت افتاده به قلبم وای از دلم بستم دل به دلی که برده دلم
تو که میخندی قلبم آروم میگیره ناراحت میشم بارون میگیره
دنیام آرومه وقتی آرومی همه عشق و آرزومی
دارم مست تو میشم چشمات آسمونه آخه دست خودت نیست تو چشمات مهربونه
کار دادی دستم یار دیوونه دلم تا آخرش با تو میمونه

دانلود آهنگ جدید پازل باند کار دادی دستم با لینک مستقیم

ببین عشقت به قلب من داره حس جنون میده
تو هستی که بهم دنیا قشنگیشو نشون میده
تو که میخندی قلبم آروم میگیره ناراحت میشم بارون میگیره
دنیام آرومه وقتی آرومی همه عشق و آرزومی
دارم مست تو میشم چشمات آسمونه آخه دست خودت نیست تو چشمات مهربونه
کار دادی دستم یار دیوونه دلم تا آخرش با تو میمونه

http://rozmusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ پازل بند عشقت افتاده به قلبم دانلود اهنگ عشقت افتاده به قلبم عشقت افتاده به قلبم وای از دلم عشقت افتاده به قلبم ریمیکس تو که میخندی قلبم آروم میگیره ناراحت میشی بارون میگیره دانلود اهنگ کار دادی دستم اهنگ دارم مست تو میشم دانلود اهنگ داره چشمات کار میده دستم دارم مست تو میشم ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو