loading...

اهنگ جدید

, دانلود آهنگ یه دختر دارم شاه نداره , دانلود آهنگ یه دختر دارم شاه نداره ریمیکس , دانلود اهنگ یه دختر دارم شاه نداره از خوشگلی تا نداره , دانلود صوتی آهنگ یه

حسین بازدید : 101 یکشنبه 02 تیر 1398

 

متن اهنگ یه دختر دارم شاه نداره

یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره

از خوشکلی تا نداره به کس کسونش نمیدم

به همه کسونش نمیدم به راه دورش نمیدم به حرف زورش نمیدم

به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه

شاه میاد با لشکرش شاهزاده ها دور برش واسه پسر کوچیکترش آیا بدم آیا ندم ؟

به کسی میدم که تک باشه ملک باشه ملک باشه.

 

دختر من رفیق من هم نفس شفیق من

نگین انگشتر من عقیق من عقیق من

دختر من یار بابا شب شب تار بابا تو این گلستون جهان نو گل بی خار بابا

یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره

از خوشکلی تا نداره به این و اونش نمیدم به همه نشونش نمیدم

به خواستگارش نمیدم به هر دیارش نمیدم

به کسی میدم که تک باشه ملک باشه و ملک باشه

به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه

شاه شهر ما میاد با صد برو بیا میاد با گنج هدیه ها میاد

آیا بدم آیا ندم ؟ به کسی میدم که کس باشه پیرهن تنش اطلس باشه

 

https://audio.tarikhema.org







برچسب ها دانلود آهنگ یه دختر دارم شاه نداره دانلود آهنگ یه دختر دارم شاه نداره ریمیکس دانلود اهنگ یه دختر دارم شاه نداره از خوشگلی تا نداره دانلود صوتی آهنگ یه دختر دارم شاه نداره آهنگ یه دختر دارم شاه نداره mp3 دانلود موزیک ویدیو یه دختر دارم شاه نداره ریمیکس آهنگ یه دختر دارم شاه نداره دانلود ریمیکس یه دختر دارم شاه نداره کلیپ یه دختر دارم شاه نداره حسن شماعی زاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو