loading...

اهنگ جدید

سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند همدم گل نمیشود یادسمن نمی کند ساقی سیم ساق من گر همه دُرد می دهد کیست که تن چو جام می جمله دهن نمی کند تا دل هرزه گرد من رفت به چین زلف او ز آن سفر دراز خود عزم وط

حسین بازدید : 53 سه شنبه 18 دی 1397

سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند

همدم گل نمیشود یادسمن نمی کند

ساقی سیم ساق من گر همه دُرد می دهد

کیست که تن چو جام می جمله دهن نمی کند

تا دل هرزه گرد من رفت به چین زلف او

ز آن سفر دراز خود عزم وطن نمی کند

آهنگ جدید حامد بهداد بنام سرو چمان

با همه عطر دامنت آیدم از صبا عجب

کز گذر تو خاک را مشک ختن نمی کند

 

تا به هم می کند ریشه جوانم

کشته غمزه تو حافظ جفا مکن

سرو جوان من چرا میل چمن

همدم گل نمی شود یاد سمن نمی کند

سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند

آهنگ حامد بهداد سرو چمان

دل به امید روی او همدم جان نمی شود

جان به هوای کوی او خدمت تن نمی کند

گوش کشیده است از آن گوش به من نمیکند

دی گله ای ز طره اش کردم و از سر فسوس

پیش کمان ابرویش لابه همی کنم

ولی خاک بنفشه زار را مشک ختن نمیکند

دانلود آهنگ

 

 

منبع: نیوسانگ







برچسب ها New music Hamed Behdad Sarve Chaman new music آهنگ حامد بهداد سرو چمان آهنگ غمگین آهنگساز: حامد بهداد ترانه سرا: حافظ تنظیم : مسعود فیاضف تک آهنگ دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ حامد بهداد دانلود آهنگ حامد بهداد سرو چمان دانلود آهنگ راک دانلود آهنگ سرو چمان دانلود آهنگ سرو چمان از حامد بهداد دانلود آهنگ سرو چمان با صدای حامد بهداد دانلود آهنگ غمگین متن آهنگ سرو چمان حامد بهداد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو