loading...

اهنگ جدید

  برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: فرق دارم از دم با اینا ازم قایم میشن حتی دمپایام همه جنگ دارن باهام همه سردن نمیدونن هستم با کیام  اشک نمیاد از چشو چالم من او

حسین بازدید : 57 دوشنبه 05 اسفند 1398

 

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

فرق دارم از دم با اینا ازم قایم میشن حتی دمپایام

همه جنگ دارن باهام همه سردن

نمیدونن هستم با کیام

 

اشک نمیاد از چشو چالم

من اونو نمیخوام دیگه ولی هنوزم عکسشو دارم...

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:7.27مگابايت

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ فرق دارم از دم با اینا ازم قایم میشن حتی دمپایام فرق دارم از دم با اینا ازم قایم میشن حتی دمپایام دانلود آهنگ فرق دارم از دم با اینا دانلود آهنگ فرق دارم از دم با اینا تتلو دانلود آهنگ فرق دارم از دم با اینا از تتلو دانلود آهنگ فرق دارم از دم با اینا امیر تتلو دانلود آهنگ فرق دارم از امیر تتلو همه جنگ دارن باهام همه سردن دانلود آهنگ همه جنگ دارن باهام همه سردن من اونو نمیخوام دیگه ولی هنوزم عکسشو دارم دانلود آهنگ من اونو نمیخوام دیگه ولی هنوزم عکسشو دارم آهنگ من اونو نمیخوام دیگه ولی هنوزم عکسشو دارم من اونو نمیخوام دیگه ولی هنوزم عکسشو دارم تتلو اشک نمیاد از چشو چالم دانلود آهنگ اشک نمیاد از چشو چالم آهنگ اشک نمیاد از چشو چالم تتلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو