loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ منم دارم به تو وابسته میشم,    دانلود اهنگ دارم وابسته میشم ب جون تو بدون عشقت,    دانلود اهنگ به جون تو از شری,    دانلود

حسین بازدید : 109 پنجشنبه 06 دی 1397


,    دانلود اهنگ منم دارم به تو وابسته میشم
,    دانلود اهنگ دارم وابسته میشم ب جون تو بدون عشقت
,    دانلود اهنگ به جون تو از شری
,    دانلود اهنگ به جون تو dj amb
,    دانلود اهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا تورو دوست دارم
,    دانلود موزیک ویدیو به جون تو از dj amb
,    دانلود موزیک ویدیو یالا یالا هی نزدیکتر بیا
,    دانلود آهنگ های دی جی amb
,    دانلود آهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا از شری

 

متن آهنگ دی جی AMB به جون تو

تو زندگیم اومد هر کی

دوستم داشت و بعد به سختی
ازم دل میکند دروغ نمیگم
دل منم داشت بهت عادت میکرد
ولی وقتی تورو دیدم

دلم خواست که بهم بشی نزدیک تر
با تو یه جوریم که میخوام هر روز

عشقم بهت بشه عمیق تر
یالا یالا هی نزدیک تر بیا

تورو دوست دارم بیشتر از قبلی ها
با تو این قلبم یه جوری میشه که

میخوام بدونی همیشه پیشته
یالا یالا هی نزدیک تر بیا

تورو دوست دارم بیشتر از قبلی ها
با تو این قلبم یه جوری میشه که

میخوام بدونی همیشه پیشته
بدون به تو دارم وابسته میشم

به جون تو بدون عشقت
بین این همه آدم یه دونه شد

به جون تو میمیرم نباشی بدون تو
منم به تو دارم وابسته میشم

به جون تو بدون عشقت
بین این همه آدم یه دونه شد

به جون تو میمیرم نباشی بدون تو
یالا یالا هی نزدیک تر بیا

تورو دوست دارم بیشتر از قبلی ها
با تو این قلبم یه جوری میشه که

میخوام بدونی همیشه پیشته
یالا یالا هی نزدیک تر بیا

تورو دوست دارم بیشتر از قبلی ها
با تو این قلبم یه جوری میشه که

میخوام بدونی همیشه پیشته

http://sakhamusic.ir/dj-amb-called-be-joone-to/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ منم دارم به تو وابسته میشم دانلود اهنگ دارم وابسته میشم ب جون تو بدون عشقت دانلود اهنگ به جون تو از شری دانلود اهنگ به جون تو dj amb دانلود اهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا تورو دوست دارم دانلود موزیک ویدیو به جون تو از dj amb دانلود موزیک ویدیو یالا یالا هی نزدیکتر بیا دانلود آهنگ های دی جی amb دانلود آهنگ یالا یالا هی نزدیکتر بیا از شری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو