loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ من که قلبم مثل تو محکم نیست,    من قلبم مثل تو سنگ نیست که ریمیکس,    من قلبم واسه تو وایمیسته,    من ق

حسین بازدید : 47 جمعه 29 شهریور 1398


,   

,    دانلود آهنگ من که قلبم مثل تو محکم نیست
,    من قلبم مثل تو سنگ نیست که ریمیکس
,    من قلبم واسه تو وایمیسته
,    من قلبم بدون تو وایمیسته
,    هیچی تو دلم نیست
,    دانلود موزیک ویدیو علیرضا طلیسچی ای داد بر من
,    دانلود اهنگ عليرضا طليسچي اي داد بر من
,    دانلود اهنگ حالم اصلا روبراه نیست
,    دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی خاطرات با تو

,   

https://javan-music.com/alireza-talischi-ey-daad-bar-man/

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ من که قلبم مثل تو محکم نیست من قلبم مثل تو سنگ نیست که ریمیکس من قلبم واسه تو وایمیسته من قلبم بدون تو وایمیسته هیچی تو دلم نیست دانلود موزیک ویدیو علیرضا طلیسچی ای داد بر من دانلود اهنگ عليرضا طليسچي اي داد بر من دانلود اهنگ حالم اصلا روبراه نیست دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی خاطرات با تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو