loading...

اهنگ جدید

,    عکس سمیرا شاه بندر,    عکس همسران صدام حسین,    ندال الحمدانی,    همسر سوم صدام,    ساجده طلفاح,    نرگس

حسین بازدید : 529 دوشنبه 05 آذر 1397


,    عکس سمیرا شاه بندر
,    عکس همسران صدام حسین
,    ندال الحمدانی
,    همسر سوم صدام
,    ساجده طلفاح
,    نرگس اصغری همسر صدام
,    علی پسر صدام
,    ندال الحمدانی همسر صدام
,    نایدل آل حمدانی

به تازگی اسرار تازه ای از صدام و ماجرای اشک ریختن او نزد همسر دومش منتشر شده است.

همسر دوم  صدام حسین فاش کرد: تنها دلیلی که دیکتاتور عراق برای آن گریستبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی اسرار تازه ای از صدام و ماجرای اشک ریختن او نزد همسر دومش منتشر شده است.
بر این اساس،  روزنامه "ساندی تایمز لندن"، هفته گذشته با سمیره شاه بندر مشهورترین و محبوب ترین همسر صدام حسین، دیکتاتور معدوم عراق، مصاحبه کرد.
شاه بندر در این مصاحبه گفت نگهبانان شخصی صدام، وی و فرزندش علی را در جنگ آمریکا علیه عراق از منطقه ای به منطقه دیگر منتقل می کردند. صدام نیز هفتۀ دوم جنگ با آنان ملاقات کرد و تلاش کرد که نگرانی شان را برطرف کند. اما روز سقوط بغداد نگران و ناراحت به دیدارشان رفت؛ زیرا پی برده بود که به او خیانت شده است. صدام به همین دلیل شروع به اشک ریختن کرد.
سمیره شاه بندر هم اکنون در لبنان است و خود را برای انتقال به فرانسه آماده می کند.
سمیره ابتدای دهه هشتاد به دیدار صدام حسین رفته و از او درخواست کرده بود تا همسرش نورالدین صافی (مدیر عامل هواپیمایی عراق) را برای طلاق دادن وی قانع کند.
صدام پاسخ داده بود: «او انسان خوبی است». اما سمیره به صدام پاسخ گفته بود: «او برای تو ودیگران خوب است نه برای من».
صدام نیز بلافاصله گوشی را برداشته و به نورالدین صافی گفته بود: «یا رفتارت را درست می کنی یا، طبق درخواست همسرت، او را طلاق بده».
سرانجام، سمیره از همسرش طلاق گرفت و با صدام ازدواج کرد. حاصل این ازدواج فرزندی به نام علی است.

سمیره شهبندر

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
پرش به ناوبری پرش به جستجو
سمیرة شهبندر
زاده سمیرة شهبندر
عراق
ملیت عراقی
دیگر نام‌ها سمیرة حسین
شغل پزشک
شناخته‌شده برای همسر صدام حسین
دین اسلام
همسر(ها) صدام حسین (ازدواج ۱۹۸۶–۲۰۰۶, تا زمان مرگ)
فرزندان علی صدام حسین

سمیره شهبندر همسر دوم صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق و مادر علی پسر سوم اوست. او برخلاف دیگر اعضای خانواده صدام و به دلیل نگرانی های امنیتی هیچ‌گاه زنده بودن فرزندش و حتی وجود فرزندش را تأیید نکرده است. سمیره از طریق کامل حنا جیجو دوست و آشپز صدام، به او معرفی شد و در ابتدا به صورت پنهانی با صدام ازدواج کرد.[۱] موضوع ازدواج صدام و سمیره که توسط عدنان خیرالله فاش شد،[۲] موجبات خشم ساجده طلفاح همسر اول صدام و عدی صدام حسین را فراهم آورد. در اکتبر ۱۹۸۸ و در مهمانی که به افتخار سوزان مبارک همسر حسنی مبارک رئیس جمهوری وقت مصر، در بغداد برگزار شد، عدی، کامل حنا جیجو را به ضرب گلوله به قتل رساند. صدام تصمیم گرفت پسرش را به جرم قتل محاکمه کند ولی با وساطت ساجده طفلاح و خانواده جیجو، صدام از محاکمه پسرش منصرف و به طور موقت او را به سوئیس تبعید کرد.[۳] پس از اشغال عراق توسط آمریکا، سمیره به همراه پسرش به سوریه و از آنجا به لبنان سفر کرد و تا کنون در بیروت زندگی می‌کند.

 

https://fa.wikipedia.org

https://www.yjc.ir







برچسب ها عکس سمیرا شاه بندر عکس همسران صدام حسین ندال الحمدانی همسر سوم صدام ساجده طلفاح نرگس اصغری همسر صدام علی پسر صدام ندال الحمدانی همسر صدام نایدل آل حمدانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو