loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ مجيد عاطفي نيستي,    آهنگهای مجید عاطفی,    دانلود فول البوم مجید عاطفی,    بیوگرافی مجید عاطفی,    آهنگ عکس

حسین بازدید : 1138 جمعه 02 آذر 1397




,    دانلود اهنگ مجيد عاطفي نيستي
,    آهنگهای مجید عاطفی
,    دانلود فول البوم مجید عاطفی
,    بیوگرافی مجید عاطفی
,    آهنگ عکسای سوزونده تو قابن
,    متن آهنگ خواب من از بابک مافی
,    اهنگ های مجید عاطفی
,    دانلود آهنگ نیستی از بابک مافی
,    اهنگ مجید عاطفی بنام نیستی

,   

نیستی عکسای سوزونده تو قابن ، ماهیای قصه رو آبن
لحظه هام افتاده از تابن ، ساعت های کوکیم خوابن
خوابن انگار قرص شب خوردن ، انگاری بدجور کم اوردن
انگاری صدساله که مردن ، انگاری از یاد منو بردن
که دیگه با من ، کسی مثل قدیم نیست
کسی یاد توی دور از من و دل خستگیم نیست
کسی یاد تو و من که دیگه دور از همیم نیست
نمیدونی که هیچکس دیگه مثل قدیم نیست
کسی یاد توی دور از من و دل خستگیم نیست
کسی یاد تو و من که دیگه دور از همیم نیست
خواب من پر ، پروانه بی پر
گوش شب کر ، سرگیجه از سر
نبض رویام ، بعد تو پر
خواب تو پر ، گلخونه پر پر
چشم ما تر ، هر لحظه بدتر
راز خندم ، با گریه لو رفت

 

http://mghb.ir/majid-atefi-nisti/

کیفیت موزیک : ۱۲۸

حجم موزیک :۴.۲۲

لینک دانلود

=======







برچسب ها دانلود اهنگ مجيد عاطفي نيستي آهنگهای مجید عاطفی دانلود فول البوم مجید عاطفی بیوگرافی مجید عاطفی آهنگ عکسای سوزونده تو قابن متن آهنگ خواب من از بابک مافی اهنگ های مجید عاطفی دانلود آهنگ نیستی از بابک مافی اهنگ مجید عاطفی بنام نیستی دانلود آهنگ مجید عاطفی بنام نیستی دانلود اهنگهای مجید عاطفی دانلوداهنگ نیستی از مجید عاطفی دانلود اهنگ مجید عاطفی دانلود آهنگ مجید عاطفی به نام نیستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو