loading...

اهنگ جدید

خیلی خرابه حالم .. نیستی بهت ببالموقتی تو رقتی عشقم شدی خواب و خیالمداره یه جوری درد و غم وجودمو پر میکنه وقتی دلم دلخوشی شو بی عشق تصور میکنه وای دیگه طاقت ندارم وای نباشی تو همیشه من یه روز میمیر

حسین بازدید : 47 دوشنبه 28 آبان 1397

خیلی خرابه حالم .. نیستی بهت ببالم
وقتی تو رقتی عشقم شدی خواب و خیالم
داره یه جوری درد و غم وجودمو پر میکنه

وقتی دلم دلخوشی شو بی عشق تصور میکنه

وای دیگه طاقت ندارم وای نباشی تو همیشه

من یه روز میمیرم از غم وای زندگی تنها نمیشه

 

 

گریزونم از اون شبایی که باید بدونه بخونم برای اون چشایی که می خنده به جونت

نمیتونم از نو بسازم با دستای خالی عشقی که با تو داشتم پس بگو در چه حالی

وای دیگه طاقت ندارم وای نباشی تو همیشه

من یه روز میمیرم از غم وای زندگی تنها نمیشه

 

 

گریزونم از اون شبایی که باید بدونه بخونم برای اون چشایی که می خنده به جونت

نمیتونم از نو بسازم با دستای خالی عشقی که با تو داشتم پس بگو در چه حالی

 

 

وای دیگه طاقت ندارم وای نباشی تو همیشه

من یه روز میمیرم از غم وای زندگی تنها نمیشه

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو