loading...

اهنگ جدید

  دانلود آهنگ مازندرون مازرونی سعید بهروزی برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ اختصاصی : ❤هیچکی این دنیا دله می هم زبون نوونه❤ دنیاره چرخ بزنی مازندرون نوونه ❤عشق من تو زن

حسین بازدید : 89 دوشنبه 12 اسفند 1398

 

دانلود آهنگ مازندرون مازرونی سعید بهروزی

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ اختصاصی :

هیچکی این دنیا دله می هم زبون نوونه

دنیاره چرخ بزنی مازندرون نوونه

عشق من تو زندگی مازرونی ریکاعه

 

 ❤

کل دنیا که بوری ونه پرچم بالاعه

عشق منی ماهی دادا می پادشاهی دادا

دنیا ره چرخ بییته یل دنیایی دادا

هرجا قهرمانیه بالا دره تی نشون

تی پرچم بالا دره اون بالاها تو آسمون

تی طرف دارمه من تره خامبه تا پای جون

یل میدون نوردی پهلوون مازرون

عشق منی ماهی دادا می پادشاهی دادا

دنیا ره چرخ بییته یل دنیایی دادا

عشق منی ماهی دادا می پادشاهی دادا

دنیا ره چرخ بییته یل دنیایی دادا

 

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:4.51مگابايت

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ مازندرون مازرونی سعید بهروزی دانلود آهنگ مازندرون مازرونی از سعید بهروزی عشق منی ماهی دادا می پادشاهی دادا آهنگ عشق منی ماهی دادا می پادشاهی دادا دانلود آهنگ عشق منی ماهی دادا می پادشاهی دادا موزیک عشق منی ماهی دادا می پادشاهی دادا دنیا ره چرخ بییته یل دنیایی دادا آهنگ دنیا ره چرخ بییته یل دنیایی دادا دانلود آهنگ دنیا ره چرخ بییته یل دنیایی دادا عشق منی ماهی دادا دانلود آهنگ عشق منی ماهی دادا آهنگ عشق منی ماهی دادا هیچکی این دنیا دله می هم زبون نوونه آهنگ هیچکی این دنیا دله می هم زبون نوونه دانلود آهنگ هیچکی این دنیا دله می هم زبون نوونه دنیاره چرخ بزنی مازندرون نوونه آهنگ دنیاره چرخ بزنی مازندرون نوونه عشق من تو زندگی مازرونی ریکاعه آهنگ عشق من تو زندگی مازرونی ریکاعه دانلود آهنگ عشق من تو زندگی مازرونی ریکاعه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو