loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ مهدی یراحی سرسام ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی یراحی سرسام,کد آوای انتظار همراه اول مهدی یراحی سرسام,دانلود رایگان اهنگ مهدی یراحی سرسام,متن آهنگ مهدی یراحی سرسام,اکورد آهنگ م

حسین بازدید : 28 یکشنبه 27 آبان 1397

دانلود آهنگ مهدی یراحی سرسام ریمیکس Remix,کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی یراحی سرسام,کد آوای انتظار همراه اول مهدی یراحی سرسام,دانلود رایگان اهنگ مهدی یراحی سرسام,متن آهنگ مهدی یراحی سرسام,اکورد آهنگ مهدی یراحی سرسام,دانلود آهنگ مهدی یراحی سرسام کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی یراحی سرسام,دانلود آهنگ مهدی یراحی سرسام,

من دارم از خودم و از تو سخت میترسم مایی که از ناکامی هم کام میگیریم
قاضی زیاد میشود وقتی عدالت نیست
متن آهنگ مهدی یراحی سرسام
قاضی زیاد میشود وقتی عدالت نیست ما حق به جانب همه شاکیان هم هستیم
ما چشم میدوزیم به اعدام یکدیگر غافل از اینکه روز دیگر متهم هستیم
از این همه صدای بد اخبار بد انگار هر گوشه بگریزیم هم سرسام میگیریم
من دارم از خودم و از تو سخت میترسم مایی که از ناکامی هم کام میگیریم
قاضی زیاد میشود وقتی عدالت نیست با چشم های کاملا وامانده کوریم دیوار های دورمان حکم عصای ماست
دستان یکدیگر نمیگیریم یک دریا ما قطره های منزوی این ماجرای ماست
من دارم از خودم و از تو سخت میترسم مایی که از ناکامی هم کام میگیریم
قاضی زیاد میشود وقتی عدالت نیست

 

http://sakhamusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ مهدی یراحی سرسام ریمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول مهدی یراحی سرسام کد آوای انتظار همراه اول مهدی یراحی سرسام دانلود رایگان اهنگ مهدی یراحی سرسام متن آهنگ مهدی یراحی سرسام اکورد آهنگ مهدی یراحی سرسام دانلود آهنگ مهدی یراحی سرسام کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهدی یراحی سرسام دانلود آهنگ مهدی یراحی سرسام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو