loading...

اهنگ جدید

کد آوای انتظار همراه اول  سینا سرلک جدایی,دانلود آهنگ  سینا سرلک جدایی کیفیت 320,متن آهنگ  سینا سرلک جدایی,دانلود رایگان اهنگ  سینا سرلک جدایی,اکورد آهنگ  سینا سرلک جدایی,کد آ

حسین بازدید : 83 یکشنبه 27 آبان 1397

کد آوای انتظار همراه اول  سینا سرلک جدایی,دانلود آهنگ  سینا سرلک جدایی کیفیت 320,متن آهنگ  سینا سرلک جدایی,دانلود رایگان اهنگ  سینا سرلک جدایی,اکورد آهنگ  سینا سرلک جدایی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  سینا سرلک جدایی,دانلود آهنگ  سینا سرلک جدایی ریمیکس Remix,دانلود آهنگ  سینا سرلک جدایی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  سینا سرلک جدایی,

به دریا زدی تا که دریا شوم من تو پنهان شدی تا که پیدا شوم من
دلم تا که عاشق شدم بی کران شد کمی خاک بود آسمان آسمان شد
متن آهنگ سینا سرلک جدایی
جدایی ام از تو جدایم نکرده هوای تو یک دم رهایم نکرده
همیشه امید است در هر جدایی تو هستی اگرچه ندانم کجایی
به دریا زدی تا که دریا شوم من تو پنهان شدی تا که پیدا شوم من
دلم تا که عاشق شدم بی کران شد کمی خاک بود آسمان آسمان شد

 

http://sakhamusic.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول سینا سرلک جدایی دانلود آهنگ سینا سرلک جدایی کیفیت 320 متن آهنگ سینا سرلک جدایی دانلود رایگان اهنگ سینا سرلک جدایی اکورد آهنگ سینا سرلک جدایی کد آهنگ پیشواز همراه اول سینا سرلک جدایی دانلود آهنگ سینا سرلک جدایی ریمیکس Remix دانلود آهنگ سینا سرلک جدایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل سینا سرلک جدایی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو