loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ چطور درده که گفتنی نیست (روزگار) از ابراهیم امجدیان دسته آهنگ: آهنگ محلی متن آهنگ : چطور درده که گفتنی نیست که سنگم در هوا انداختنی نیستبهم گفتن از یارت جدا شو بیا جانه و جانم کن

حسین بازدید : 11 جمعه 03 اردیبهشت 1400

دانلود آهنگ چطور درده که گفتنی نیست (روزگار) از ابراهیم امجدیان

دسته آهنگ: آهنگ محلی

متن آهنگ :

چطور درده که گفتنی نیست

که سنگم در هوا انداختنی نیستبهم گفتن از یارت جدا شو

بیا جانه و جانم کندنی نیست

روزگار روزگار زخمو نامردیه

چرا قلبای آدمها به این سنگیه

هرکی زد حرف دم از حرف رفاقت به من

خنجرش رو کشید از پشت سر زد به من

دو گل سرسبد بیچاره من یار

مو که دیوانیم سنگوم نزن یار

اگه سنگوم‌ زنی اسمم صدا کن

یه نگاهی کنو منو رها کن

روزگار روزگار زخمو نامردیه

چرا قلبای آدمها به این سنگیه

هرکی که زد دم از حرف رفاقت به من

خنجرش کشید از پشت سر زد به من







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو