loading...

اهنگ جدید

یه روزی از همین روزا میرم یه جای بی نشونیه جای که پیدام نکنی بشی واسم بلای جونتو ميدوني دستاي تو سردِ بدون دست منبايد كه از اينجا برم تا نبيني شكست منچشماي تو مونده به در با تنهايت سر ميكنيگاهي به ياد

حسین بازدید : 71 شنبه 26 آبان 1397

یه روزی از همین روزا میرم یه جای بی نشون

یه جای که پیدام نکنی بشی واسم بلای جون

تو ميدوني دستاي تو سردِ بدون دست من

بايد كه از اينجا برم تا نبيني شكست من

چشماي تو مونده به در با تنهايت سر ميكني


گاهي به ياد خنده هام گونه هاتو تر ميكني

باید برم باید برم اینجا وفا نداره 

خاطره هام حتی واسم دیگه صفا نداره

باید برم تنها بشی ابر چشات بباره 

فکر نکنم که اون دلت بی من دووم بیاره 

من که دیگه حوصله ی گذشته هامم ندارم 

تو این شبا که بیکسم بازم تو رو کم ندارم 

یه روزی از همین روزا......

 

 

باید برم باید برم اینجا وفا نداره 

خاطره هام حتی واسم دیگه صفا نداره

باید برم تنها بشی ابر چشات بباره

فکر نکنم که اون دلت بی من دووم بیاره

 

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو