loading...

اهنگ جدید

شکستن غرورم شده عادت شکستن غرورم شده عادت دلم پره زدستت بی نهایت دلم پره زدستت بی نهایت بزار بسوزه در خلوت شبها چراغ نا امیدی تا قیامت بزار بسوزه در خلوت شبها چراغ نا امیدی تا قیامت میخونم میخ

حسین بازدید : 29 شنبه 28 تیر 1399

شکستن غرورم شده عادت

شکستن غرورم شده عادت

دلم پره زدستت بی نهایت

دلم پره زدستت بی نهایت

بزار بسوزه در خلوت شبها

چراغ نا امیدی تا قیامت

بزار بسوزه در خلوت شبها

چراغ نا امیدی تا قیامت

میخونم میخونم میخونم با خیالت

میخونم میخونم میخونم با خیالت

مینالم شب و روز برام شده یه عادت

مینالم شب و روز برام شده یه عادت

دل من را تو بردی به امانت

دل من را تو بردی به امانت

شکستی و گذشتی تو چه راحت

دانلود آهنگ شکستن غرورم شده عادت از اکبر پیکار

تو رفتی و هنوزم با خیالت

تو رفتی و هنوزم با خیالت

در انتظارتم خیره به ساعت

در انتظارتم خیره به ساعت

میخونم میخونم میخونم با خیالت

میخونم میخونم میخونم با خیالت

مینالم شب و روز برام شده یه عادت

مینالم شب و روز برام شده یه عادت

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو