loading...

اهنگ جدید

اینجا نشستم تکو تنها چشم براهتتا که بیای ببینمت بگم میخوامتبگم میخوام تا جون دارم پیشت بمونمبشی عروس قلب من تو مهربونممیدونی فقط با او ام و با تو می مونممیخوام فقط به عشق اون چشات بخونماز اون چشایی که

حسین بازدید : 45 جمعه 25 آبان 1397

اینجا نشستم تکو تنها چشم براهت
تا که بیای ببینمت بگم میخوامت

بگم میخوام تا جون دارم پیشت بمونم
بشی عروس قلب من تو مهربونم

میدونی فقط با او ام و با تو می مونم
میخوام فقط به عشق اون چشات بخونم

از اون چشایی که یه دنیا قصه داره
وقتی میاد یه دنیا مهربونی داره

دوستت دارم دوستت دارم قلبمو دستت میذارم
بگو که جونمو میخوای برات میارم

حرفی ندارم


.

.

.

بقیه در ادامه مطلب

 

دانلود آلبوم مهرداد مرادپور - به تو نگم به کی بگم

می دونی که من تورو میخوام آخه دل من گیره
قلبم مثل زندونی و دل تو مثل زنجیره

مهرداد مراد پور میخونه واست با موزیک شادش
چون میدونه که خوب میگذره کن تنظیم شاخش

اینجا نشستم تکو تنها چشم براهت
تا که بیای ببینمت بگم میخوامت

بگم میخوام تا جون دارم پیشت بمونم
بشی عروس قلب من تو مهربونم

میدونی فقط با او ام و با تو می مونم
میخوام فقط به عشق اون چشات بخونم

از اون چشایی که یه دنیا قصه داره
وقتی میاد یه دنیا مهربونی داره

دوستت دارم دوستت دارم قلبمو دستت میذارم
بگو که جونمو میخوای برات میارم

حرفی ندارم



فراموش نکن حرفامو بذار تو دستت دستامو
بگیر از ازم نفس هامو تموم لحظه هامو


فراموش نکن حرفامو بذار تو دستت دستامو
میریزم به پای عشقت تموم لحظه هامو


دوستت دارم دوستت دارم قلبمو دستت میذارم
بگو که جونمو میخوای برات میارم

حرفی ندارم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو