loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ خيلي ديوونه ي من بود,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند خیلی دیوونه من بود,    دانلود اهنگ خیلی دیوونه من بودعوض شد اماخیلی زود,  &nbs

حسین بازدید : 47 سه شنبه 09 مهر 1398


,    دانلود اهنگ خيلي ديوونه ي من بود
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند خیلی دیوونه من بود
,    دانلود اهنگ خیلی دیوونه من بودعوض شد اماخیلی زود
,    اهنگ خیلی دیوونه من بود مهدی احمدوند
,    اهنگ مهدی احمدوند خیلی دیوونه ی من بود
,    دانلود آهنگ خیلی دیوونه من بود
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی یواشکی
,    یواشکی مهدی احمدوند
,    آهنگ برای آخرین باره چشات بهم میگن آره

,   

 

https://www.jenabmusic.com/50812/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%84%DB%8C-%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B4%DA%A9%DB%8C.html

متن آهنگ سامان جلیلی یواشکی

خیلی دیوونه ی من بود عوض شد اما خیلی زود

یه روز دلش یه جا جا موند شاید اون بهتر از من بود

برای آخرین باره چشات بهم میگن آره

میخوای بری برو عشقم دلم باز هواتو داره

داره این عشقو کی به کی داره

هواتو هر کجا باشی دلم یواشکی داره

کارت برام عجیبه این کارت کی جای من میشه یارت

برو خدانگهدارت

برای دبدن حالت چشات نشونه ی من بود

تا پاک شه اشک اون چشات سرت رو شونه ی من بود

چی دیدی تو چشاش رفتی که من ندارم اون داره

یه حسی مثل دلسوزی دلم به هر دو مون داره

داره این عشقو کی به کی داره

هواتو هر کجا باشی دلم یواشکی داره

کارت برام عجیبه این کارت کی جای من میشه یارت

برو خدانگهدارت

داره این عشقو کی به کی داره

هواتو هر کجا باشی دلم یواشکی داره

کارت برام عجیبه این کارت کی جای من میشه یارت

برو خدانگهدارت

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ خيلي ديوونه ي من بود دانلود اهنگ مهدی احمدوند خیلی دیوونه من بود دانلود اهنگ خیلی دیوونه من بودعوض شد اماخیلی زود اهنگ خیلی دیوونه من بود مهدی احمدوند اهنگ مهدی احمدوند خیلی دیوونه ی من بود دانلود آهنگ خیلی دیوونه من بود دانلود اهنگ سامان جلیلی یواشکی یواشکی مهدی احمدوند آهنگ برای آخرین باره چشات بهم میگن آره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو