loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ تو نبودت قرصی شدم,    دانلود دکلمه قرص های بی اثر,    دانلود دکلمه دوری ازت چیزی برام نذاشته,    دانلود

حسین بازدید : 235 شنبه 19 آبان 1397


,   
,    دانلود اهنگ تو نبودت قرصی شدم
,    دانلود دکلمه قرص های بی اثر
,    دانلود دکلمه دوری ازت چیزی برام نذاشته
,    دانلود دکلمه قرصهای بی اثر
,    دانلود محمدرضا مقدم دیگه دیره
,    دانلود اهنگ یادت هست محمدرضا مقدم
,    دانلود اهنگ دیالیز میلاد راستاد
,    دانلود اهنگ شاه بانو میلاد
,    دانلود آهنگ یهو رفتی تو کجا

,   

http://www.jenabmusic.com/13875/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%B1%D8%B6%D8%A7-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85-%D9%82%D8%B1%D8%B5%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8.html

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مقدم قرصهای بی اثر
آهنگ جدید محمدرضا مقدم قرصهای بی اثر با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Mohammadreza Moghaddam Ghorshaye Bi Asar
ترانه : عباس یوسفی | آهنگ : محمدرضا مقدم | کلارینت : میلاد ملکی | تنظیم : هومن آزما

دانلود آهنگ جدید محمدرضا مقدم قرصهای بی اثر

 

متن آهنگ جدید محمدرضا مقدم قرصهای بی اثر

دوری ازت چیزی برام نذاشته گریه دیگه امونمو بریده

هر جوری هست باید تو رو ببینم کارد دیگه به استخون رسیده

هر جوری هست باید تو رو ببینم حرف نگفته بینمون زیاده

فقط یه فرصت دوباره میخوام که زندگی به هردومون نداده

به جایه خالیه تو خیره میشم خسته شدم حال خوشی ندارم

به قدری بی تو زندگی کشندست که دیگه فکر خودکشی ندارم

دوری ازت چیزی برام نذاشته نبودنت برام یه دنیا درده

تمومه قرصامو با هم میخورم حتی یه دونشم اثر نکرده

شعر آهنگ جدید محمدرضا مقدم قرصهای بی اثر

جایی نمونده دنبالت نگردم هر جا میرم عطر توئه که پخشه

به هر کسی که تو رو دیده میگم یه لحظه چشماشو به من ببخشه

با اینکه دنیایه تو سهم من نیست خواستن تو منو رها نکرده

تو حق داری نخوای با من بمونی دنیا به هیچکسی وفا نکرده

دنیا به هیچکسی وفا نکرده دنیا به هیچکسی وفا نکرده

دوری ازت چیزی برام نذاشته گریه دیگه امونمو بریده

هر جوری هست باید تو رو ببینم کارد دیگه به استخون رسیده

هر جوری هست باید تو رو ببینم حرف نگفته بینمون زیاده

فقط یه فرصت دوباره میخوام که زندگی به هردومون نداده

به جایه خالیه تو خیره میشم خسته شدم حال خوشی ندارم

به قدری بی تو زندگی کشندست که دیگه فکر خودکشی ندارم

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ تو نبودت قرصی شدم دانلود دکلمه قرص های بی اثر دانلود دکلمه دوری ازت چیزی برام نذاشته دانلود دکلمه قرصهای بی اثر دانلود محمدرضا مقدم دیگه دیره دانلود اهنگ یادت هست محمدرضا مقدم دانلود اهنگ دیالیز میلاد راستاد دانلود اهنگ شاه بانو میلاد دانلود آهنگ یهو رفتی تو کجا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو