loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ نمیدونی که چقدر هواتو دارم,    دانلود آهنگ برگرد فرزاد فرزین کیفیت 320,    دانلود اهنگ برگرد از فرزاد فرزین,    دانلود آهنگ

حسین بازدید : 53 دوشنبه 14 آبان 1397



,    دانلود اهنگ نمیدونی که چقدر هواتو دارم
,    دانلود آهنگ برگرد فرزاد فرزین کیفیت 320
,    دانلود اهنگ برگرد از فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ فرزاد فرزین برگرد دوباره پیشم
,    متن برگرد دوباره پیشم
,    آهنگ برگرد فرزاد فرزین ورژن جدید
,    دانلود اهنگ زود برگرد پیشم دارم دیوونه میشم واسه خداحافظی زوده گلم
,    دانلود آهنگ برگرد دوباره پیشم ارغوان
,    اهنگ برگرد پیشم دارم دیوونه میشم

,   

http://www.javanmobile.com/20052/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D9%81%D8%B1%D8%B2%DB%8C%D9%86-%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B1%D8%AF/

دانلود موزیک محبوب برگرد با هنرمندی فرزاد فرزین

دانلود آهنگ زیبا و شنیدنی با اجرای فرزاد فرزین تحت عنوان برگرد

دانلود آهنگ پر مخاطب از فرزاد فرزین با نام برگرد

متن آهنگ برگرد با آوای فرزاد فرزین

دانلود موزیک برگرد با دو کیفیت :

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Farzad Farzin – Bargard

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Farzad Farzin – Bargard

متن آهنگ برگرد:

نموندی پای حرفاتو همینه فرق من با تو

تو یادت رفته اما من ، هنوزم دارم عکساتو

تا حالا صد دفعه شهرو واسه دیدن تو گشتم

با خنده رفتم این راهم ولی با گریه برگشتم

 بر گـرد

بر گرد

برگرد دوباره پیشم ، بی تو من دیوونه میشم

نمی دونی که چقد هواتو دارم

حرفی و که جا گذاشتی زخمی که تو سینه کاشتی

من تموم یادگاریاتو دارم

برگرد دوباره پیشم ، که دارم دیوونه میشم

بس که تنهایی نشستم پشت شیشه

برف و بارون که بیاد ، این زمستون که بیاد

میدونی تنهاییام چند ساله میشه

من به بارونا سپردم، به خیابونا سپردم

که مواظب توئه دیوونه باشن

به خود خدا سپردم ، به همه دنیا سپردم

که هوای عشق من رو داشته باشن

که مواظب توئه دیوونه باشن







برچسب ها دانلود اهنگ نمیدونی که چقدر هواتو دارم دانلود آهنگ برگرد فرزاد فرزین کیفیت 320 دانلود اهنگ برگرد از فرزاد فرزین دانلود آهنگ فرزاد فرزین برگرد دوباره پیشم متن برگرد دوباره پیشم آهنگ برگرد فرزاد فرزین ورژن جدید دانلود اهنگ زود برگرد پیشم دارم دیوونه میشم واسه خداحافظی زوده گلم دانلود آهنگ برگرد دوباره پیشم ارغوان اهنگ برگرد پیشم دارم دیوونه میشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو