loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ ای خاطرات کودکیم,    دانلود اهنگ ای یادگار کودکیم مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند یادش بخیر,    دانلود آهنگ مهدی

حسین بازدید : 71 چهارشنبه 09 آبان 1397



,    دانلود اهنگ ای خاطرات کودکیم
,    دانلود اهنگ ای یادگار کودکیم مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند یادش بخیر
,    دانلود آهنگ مهدی احمدوند بچه بودیم یادش بخیر
,    دانلود اهنگ یادگار مهدی احمدوند
,    مهدی احمدوند ای یادگار کودکیم
,    دانلود آهنگ یه روزی عاشقت بودم
,    متن اهنگ یادگار احمدوند
,    اهنگ یادگار کودکی احمدوند

,   

http://sakhamusic.ir/mehdi-ahmadvand-called-yadegar/

متن آهنگ مهدی احمدوند یادگاری
یه روزی عاشقتم شدم بچه بودیم یادش بخیر
هیشکی نفهمید حالمو حتی خودت یادش بخیر
یادمه خونه ی شما یه شهر خیلی دوری بود
سالی یه بار می دیدمت رفتنمونم زوری بود
یادش بخیر روم نمیشد تویه چشات نگاه کنم
همیشه آرزوم بوده اسم تو رو صدا کنم
خجالتی بودم ولی تمومه فکره من تو بود
تا اون غریبه اومدو عشق منو ازم ربود
ای یادگار کودکیم ای آسمونه سادگیم
ای خاطراته اولینو آخرین دلدادگیم
ای عشق اولی برام دعا کن از فکرت درام
از اون امیدو آرزو مونده یه قلب پیر برام

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ ای خاطرات کودکیم دانلود اهنگ ای یادگار کودکیم مهدی احمدوند دانلود آهنگ مهدی احمدوند یادش بخیر دانلود آهنگ مهدی احمدوند بچه بودیم یادش بخیر دانلود اهنگ یادگار مهدی احمدوند مهدی احمدوند ای یادگار کودکیم دانلود آهنگ یه روزی عاشقت بودم متن اهنگ یادگار احمدوند اهنگ یادگار کودکی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو