loading...

اهنگ جدید

کد آهنگ پیشواز همراه اول یه شبه عاشق شده دلم ,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید یه شبه عاشق شده دلم,دانلود آهنگ یه شبه عاشق شده دلم با کیفیت 320,Download Music,یه شبه عاشق

حسین بازدید : 105 دوشنبه 01 بهمن 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول یه شبه عاشق شده دلم ,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید یه شبه عاشق شده دلم,دانلود آهنگ یه شبه عاشق شده دلم با کیفیت 320,Download Music,یه شبه عاشق شده دلم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه شبه عاشق شده دلم ,دانلود آهنگ بیکلام یه شبه عاشق شده دلم,متن آهنگ یه شبه عاشق شده دلم ,

دانلود آهنگ جدید هوروش بند مثله من باش

دانلود آهنگ جدید هوروش بند مثله من باش با لینک مستقیم و پخش آنلاین

Download New Music Hoorosh Band Mesle Man Bash
از جناب موزیک با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

داری ازم دور میشی و دل میکنیو

تو که خوب میدونی که جون منیو

چرا میذاری که واست سخت بشه این زندگیو

تو که حرفامو نمی فهمیو بردی دلمو

 

مثله من باش

 

متن آهنگ هوروش بند مثله من باش 

 

داری ازم دور میشی و دل میکنیو

تو که خوب میدونی که جون منیو

چرا میذاری که واست سخت بشه این زندگیو

تو که حرفامو نمی فهمیو بردی دلمو

بیا واست تنگ شده قلبم طفلکی دل عاشق توست

هر کاری کردم که بگیرم جاتو توو دلم نشد

نفهمیدم که راحت سمت چشمای تو خورد 

یه شبه عاشق شدمو بردی تو حتی دلمو

بیا واست تنگ شده قلبم طفلکی دل عاشق توست

هر کاری کردم که بگیرم جاتو توو دلم نشد

نفهمیدم که راحت سمت چشمای تو خورد 

یه شبه عاشق شدمو بردی تو حتی دلمو

رسیده دیگه لب به جونم

فدات بشم مهربونم

برگرد بذار روبه راه شم آخه واست کم نذاشتم

خالی نکن پشتمو باز

یه بارم شده مثل من باش

قول میدی بمون رو حرفات الهی برم فدای چشمات

بیا واست تنگ شده قلبم طفلکی دل عاشق توست

هر کاری کردم که بگیرم جاتو توو دلم نشد

نفهمیدم که راحت سمت چشمای تو خورد 

یه شبه عاشق شدمو بردی تو حتی دلمو

بیا واست تنگ شده قلبم طفلکی دل عاشق توست

هر کاری کردم که بگیرم جاتو توو دلم نشد

نفهمیدم که راحت سمت چشمای تو خورد 

یه شبه عاشق شدمو بردی تو حتی دلمو

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://www.jenabmusic.com/62104/music-mesle-man-bash.html







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول یه شبه عاشق شده دلم دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید یه شبه عاشق شده دلم دانلود آهنگ یه شبه عاشق شده دلم با کیفیت 320 Download Music یه شبه عاشق شده دلم کد آهنگ پیشواز ایرانسل یه شبه عاشق شده دلم دانلود آهنگ بیکلام یه شبه عاشق شده دلم متن آهنگ یه شبه عاشق شده دلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو