loading...

اهنگ جدید

تکست آهنگ حرفی ندارم فرید فرخ پورFarid Farrokh Pour - Harfi Nadaram (128)من حرفی ندارم از این روزگاری که بیهوده روزش به شب میرسه یا این ضربه های دل عاشقم که بدون تو خیلی کند و ناقصهمن حرفی ندارم

حسین بازدید : 95 پنجشنبه 03 آبان 1397

تکست آهنگ حرفی ندارم فرید فرخ پور

Farid Farrokh Pour - Harfi Nadaram (128)


من حرفی ندارم از این روزگاری که بیهوده روزش به شب میرسه
 یا این ضربه های دل عاشقم که بدون تو خیلی کند و ناقصه


من حرفی ندارم از این زندگیمو از این آرزوهای بی خاطره
فقط ترسم اینه یه روزی بیاد و با هم بودنمونو یادت بره

 عذابم میده این همه بیقراری وقتی تو به حالم و روزم می خندی
عذابم میده سردی اون نگاهت وقتی رو به قلبم چشاتو می بندی

 
ازت یادگاری که هیچی ندارم به جز بغض سردی که توی صدامه

عذابم میده اما حرفی ندارم ولی داغ عشقت همیشه باهامه



من حرفی ندارم از این روزگاری که بیهوده روزش به شب میرسه
 یا این ضربه های دل عاشقم که بدون تو خیلی کند و ناقصه

من حرفی ندارم از این زندگیمو از این آرزوهای بی خاطره
فقط ترسم اینه یه روزی بیاد و با هم بودنمونو یادت بره

 منبع:

 http://azab85.blogfa.com/1392/04

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو