loading...

اهنگ جدید

متن و شعر مداحی دوازده تا گل سرخ مجید رمضان زاده مجید رمضان زاده مداحی نام (مداحی): دوازده تا گل سرخخواننده (مداح): مجید رمضان زادهدوازده تا گل سرخ دوازده تا گل سرخکه ساقه هاشو چیدن دوازده تا گل س

حسین بازدید : 57 پنجشنبه 18 مرداد 1397

متن و شعر مداحی دوازده تا گل سرخ مجید رمضان زاده

مجید رمضان زاده مداحی

نام (مداحی): دوازده تا گل سرخ

خواننده (مداح): مجید رمضان زاده

دوازده تا گل سرخ

دوازده تا گل سرخ

که ساقه هاشو چیدن

دوازده تا گل سرخ

که ساقه هاشو چیدن

یکی شون توی دنیا

یه روز خوش ندیدن

یکی شون توی دنیا

یه روز خوش ندیدن

یکی مثل قناری

تو زندون و قفس بود

یکی توی مدینه

ولی بی هم نفس بود

یکی به شهر غربت

گرفتار بلا بود

یکی به ضرب کینه

اسیر و مبتلا بود

آره دیوونه شونم

آره دیوونه شونم

گدای خونه شونم

گدای خونه شونم

خدا چه مهربونه

همه چیزو می دونه

خدا چه مهربونه

همه چیزو می دونه

مشیتش همین بود

یکی زنده بمونه

مشیتش همین بود

یکی زنده بمونه

آره یه شاهزاده

آره یه شاهزاده

که روی خوشی داره

اگه بیاد یه روزی

محبتو میاره

دلم هواتو کرده

دلم هواتو کرده

آقام کی برمی گرده

آقام کی برمی گرده

یه شاخه گل نرگس

یه شاخه گل نرگس

فقط مونده تو دنیا

یه شاخه گل نرگس

فقط مونده تو دنیا

که عطر اون پیچیده

تا اون عالم بالا

یه خال هاشمیه

توی صورت زیباش

همه دنیا فدای

یکی از تار موهاش

همه دنیا فدای

یکی از تار موهاش

دلم هواتو کرده

دلم هواتو کرده

آقام کی برمی گرده

آقام کی برمی گرده

 

دوازده تا گل سرخ

دوازده تا گل سرخ

که ساقه هاشو چیدن

دوازده تا گل سرخ

که ساقه هاشو چیدن

یکی شون توی دنیا

یه روز خوش ندیدن

یکی شون توی دنیا

یه روز خوش ندیدن

یکی مثل قناری

تو زندون و قفس بود

یکی توی مدینه

ولی بی هم نفس بود

یکی به شهر غربت

گرفتار بلا بود

یکی به ضرب کینه

اسیر و مبتلا بود

آره دیوونه شونم

آره دیوونه شونم

گدای خونه شونم

گدای خونه شونم

خدا چه مهربونه

همه چیزو می دونه

خدا چه مهربونه

همه چیزو می دونه

مشیتش همین بود

یکی زنده بمونه

مشیتش همین بود

یکی زنده بمونه

آره یه شاهزاده

آره یه شاهزاده

که روی خوشی داره

اگه بیاد یه روزی

محبتو میاره

دلم هواتو کرده

دلم هواتو کرده

آقام کی برمی گرده

آقام کی برمی گرده

یه شاخه گل نرگس

یه شاخه گل نرگس

فقط مونده تو دنیا

یه شاخه گل نرگس

فقط مونده تو دنیا

که عطر اون پیچیده

تا اون عالم بالا

یه خال هاشمیه

توی صورت زیباش

همه دنیا فدای

یکی از تار موهاش

همه دنیا فدای

یکی از تار موهاش

دلم هواتو کرده

دلم هواتو کرده

آقام کی برمی گرده

آقام کی برمی گرده

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو